Bogstaver på fælge.... Hvordan fjerner
Fra : Steffler

Dato : 04-09-01 11:35

Hejsa...

Nu her til vinter skal fælgende på bøttejernet poleres. Men
da det fra tid til anden er begyndt at regne, så kunne jeg
godt tænke mig at tyvstarte.. For at få det pænest muligt,
så vil jeg ha' fjernet de bogstaver der er støbt på fælgen
(mål, etc.)... Hvordan gør man nemmest det uden at man hærger
det omkring liggende areal hvor det kun er malingen der skal
fjernes ?...

Mvh

Steffen

Fra : Mads Lund

Dato : 04-09-01 12:01

> [...]
> (mål, etc.)... Hvordan gør man nemmest det uden at man hærger
> det omkring liggende areal hvor det kun er malingen der skal

Jeg fjernede bogstaverne med en lamelskive på en vinkelsliber (det meste af
dem) resterne blev fjernet med sndpapir (korn 120 - 280 - 240) Det vigtigste
issue omkring projektet er at skal det være fjong, så skal man slibe alt
støbehuden (den rå overflade) væk fra aluminiume. Jeg brugte ca 5 timer pr
hjul og var totalt hudløs på fingrene bagefter. Men det ser pænt ud.

Mads Lund
Ninja9RT