Nokia 3210 prob.
Fra : Morten Jensen

Dato : 04-09-01 07:37

Hej!

Problem med en 3210....
Displayet bliver svagere og svagere for til sidst at falde helt ud...

Har haft samme problem med en 5110 hvor jeg fandt ud af at de holdere som
leder fra displayet ikke var spændte fast nok. Efter at have efterspændt dem
virkede den helt fint....

Nogen der ved om det bare er det???

Morten

Fra : jan steen sørensen

Dato : 04-09-01 11:11

Morten Jensen skrev i meddelelsen <9n1spf$270l$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>leder fra displayet ikke var spændte fast nok. Efter at have efterspændt

Det var det
- du kan også evt. forsigtigt rense lederne, tag en vatpind med lidt
propylokohol på (fåes i Matas) og rens forsigtigt, det kan nogle gange være
nødvendigt at udskifte lederne (kan evt. byttes rundt)

Jan