Rimeligt hotel i Paris - max 200 ff/døgn?
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-09-01 00:19

Kender nogen subject - nær Metro?

Evt. også B&B eller privat indkvartering i samme prisklasse.

På forhånd tak
Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 04-09-01 01:25

<lcj@wanadoo.dk> skrev
> Kender nogen subject - nær Metro?
>
> Evt. også B&B eller privat indkvartering i samme prisklasse.

200 Frank pr. døgn er meget lavt og jeg tvivler på at du kan finde et hotel
i den prisklasse, skulle det lykkedes dig, så skal det bestilles lang tid i
forvejen.
Men da der er Metro stationer alle steder, så vil du aldrig have mere end et
par minutters gang til nærmeste Metrolinie.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : raven

Dato : 04-09-01 07:59

On Tue, 04 Sep 2001 01:18:30 +0200, lcj@wanadoo.dk wrote:

>Kender nogen subject - nær Metro?
>
>Evt. også B&B eller privat indkvartering i samme prisklasse.

Kan varmt anbefale

http://www.cofrase.com/hotel/nainville/frameuk.htm

Hotellet ligger ved en lille park, så de bedste værelser på 2. eller
3. sal kan vende til den side. Prøv det.

Det ligger i kvarteret syd for Eiffeltårnet (gå afstand), og lige ved
en metro station.

220 ffr

mvh

John

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 06-09-01 11:05

Hvis du bare vil have en seng, ligger der nogle stykker ved Bastillen
på Rue de la Rouquette lige ved metronedgangen. Vi fandt i mandags en
double med bad på gangen til 200ff med udsigt til bastillen - det var
dog også noget faldefærdigt, men vi skulle bare bruge en seng. Vær
opmærksom på, at mange steder tager penge for at bruge bad, og derved
presser prisen yderligere op.

mvh
Søren

Fra : Henning Skov

Dato : 08-09-01 08:08

der ligger et "Premier Classé" Hotel ca 20 - 25 km fra centrum, der er 100 m
til RER banen og dermed 10 min. til Centrum. Prisen var ca 175,- Fr. med bad
og toilet. Prøv at finde deres hjemmeside.
mvh
Henning