Ang olie til scott-oiler!
Fra : Søren Bæk Andersen D~

Dato : 03-09-01 21:29

Hej NG

Nu har jeg så fået købt og monteret min scott-oiler - det dur bare -
kan ikke forstå at det ikke er standart at sætte på en mc nu - det er
bare for fedt at vide at ens kæde altid er smurt nu!

Men hvor køber man scott-olie ???

MVH Søren

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-09-01 21:29

hos bla mogens pede

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"(De fleste) Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "rsen i odense

"Søren Bæk Andersen Dahl Hansen" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en
meddelelse news:3b93e7c0.1986659@news.net4you.dk...

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 04-09-01 08:20

Søren Bæk Andersen Dahl Hansen <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> wrote in
message news:3b93e7c0.1986659@news.net4you.dk...
> [...]
> kan ikke forstå at det ikke er standart at sætte på en mc nu - det er
> bare for fedt at vide at ens kæde altid er smurt nu!

Måske fordi den incl. montering koster over 1000 kr?
Måske fordi den ikke altid kan monteres lige diskret?
Måske......

Der er jo mange ting man kunne ønske sig som standard - men alt koster - og
MC'ere er jo ikke ligefrem billige herhjemme.

> Men hvor køber man scott-olie ???

Samme sted som du køber scott-oileren - eller måske fra udlandet. Prisen er
ca 125 kr/½-liter som strækker til mindst 5000 km kørsel (dog ikke
Mudder-ræs)
Jeg ved at bl.a. Enghave Motor, Holtug MC, Aagesen Motorcykler sælger både
og....

Du kan se/læse lidt om den på
http://www.holtugmc.dk/images/uds/scotoiler.htm som er den direkte ref. til
siden om scottoiler - mere generelt www.holtugmc.dk

Et alternativ kunne være Chaintec Olier
http://www.thefastone.co.uk/dl/MPS13.PDF fra MPS: www.thefastone.co.uk
Desværre er deres online-katalog ikke eksisterende - kun nogle få sider med
tilbud. Det er dog gratis at få deres katalog tilsendt - og så kan man
bestille online.
Jeg har lige handler der og det tog ca 4 dage at få kataloget og en lille
uge at få en Rear Hugger (bagskærm) + noget Never Dull (Pudse-vat?)

Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4