fz 50 blinklys lyser konstant
Fra : Hammer

Dato : 03-09-01 20:08

hej jeg har købt sådan en men jeg kan ikke forstå at mit blinklys lyser
konstant og lyset bliver dæmpet når jeg tænder det er det relæet eller er
det batteriet der er smuttet

MVH Hammer

Fra : Gundersen

Dato : 03-09-01 21:12

Hej

Det lyder meget som om at det er bateriet der er gået! Tjek sikringen, og
prøv at lade på bateriet!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : jabbe

Dato : 03-09-01 21:20

Hvis der er elstar på den så prøv den for det kan evt. være sikringen der er
strøget... for sådan opførte min Rally sig da den strøg...

Jabbe

Fra : Gundersen

Dato : 04-09-01 12:45

Hej Jabbe

> Hvis der er elstar på den så prøv den for det kan evt. være sikringen der er
> strøget... for sådan opførte min Rally sig da den strøg...

Ja ja ..... Det er sQ da ikke en ny moderne scooter med den slaks på! =)
Det er da en af de mest solide kanllerter der er lavet! (er kun overgået af
Kreidler)
Den er skam kun med kick start! Men det er fandeme kram! =)

Jeg køre selv på en lige for tiden! =)
Det er enten sikringen eller bateriet! Der er ikke andre muligheder!
Det er i hvertfald det eneste jeg endnu har oplevet, der er galt med fz'erne,
hvis de ikke blinker rigtigt!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : DWM

Dato : 04-09-01 15:18

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Ja ja ..... Det er sQ da ikke en ny moderne scooter med den slaks på! =)
> Det er da en af de mest solide kanllerter der er lavet! (er kun overgået af
> Kreidler)

Og Everton

> Den er skam kun med kick start! Men det er fandeme kram! =)

Jo Suzuki er godt ;) Personligt vil jeg nu stadig vælge noget andet
end lige FZ men sådan er vi jo så forskellige.

> [...]
> Det er i hvertfald det eneste jeg endnu har oplevet, der er galt med fz'erne,

Det kunne vel også være relæet og evt. ledningsnettet.
Det er i hvertfald de problemer jeg har haft.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress