Søgefunktion
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 03-09-01 20:24

Hi,
Jeg er ikke den store FP bruger - men har alligevel forsøgt mig med
komponenten søgefunktion. Det virker bare et ikke så godt idet, jeg blot får
meddelelsen "Service is not running". Jeg kan regner ud at serveren ikke vil
lege med. Hvorfor ikke? FP ext er installeret.
/Lars

Fra : Andreas Paasch

Dato : 04-09-01 06:23

Har du også en webserver kørende hvor dine SE er installeret?
Lokalt kan du med fordel installere PWS fra en WIN98 CD eller gøre det på
nettet .. bare opret et bibliotek til test ....

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-09-01 10:14

Bed din udbyder starte Index Server eller slå den helt fra.

On Mon, 3 Sep 2001 21:24:20 +0200, "Lars Klingenberg"

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 04-09-01 22:18

> Bed din udbyder starte Index Server eller slå den helt fra.
Det skulle være gjort - og nu får jeg følgende fejl:

The IDQ file soeg_text_soeg.asp0.idq could not be found.

???

/Lars

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-01 06:36

Du skal lige lave index filen.

On Tue, 4 Sep 2001 23:18:13 +0200, "Lars Klingenberg"