Boksning
Fra : Charlotte Smed Niels~

Dato : 03-09-01 18:45

Hej

Jeg er på udkig efter en bokseklub i Århus.
Ikke sådan at jeg egentlig vil bokse, men bare bruge det som motionsform.
Har prøvet diverse steder på nettet for at finde en klub som har det på
programmet, men indtil videre uden held.
Er der nogle af jer som kender en sådan klub, eller er jeg nødt til at
henvende mig i fitnesscentre for at dyrke dette???

Charlotte

Fra : keeper

Dato : 03-09-01 19:07

On Mon, 3 Sep 2001 19:45:27 +0200, "Charlotte Smed Nielsen"
<slotte@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Er der nogle af jer som kender en sådan klub, eller er jeg nødt til at
>henvende mig i fitnesscentre for at dyrke dette???

Hej Lotte!!
Der er en klub som hedder AAK, der træner på Tovshøjskolen, og hvordu
bl.a. kan gå til fittnes-boksning.
Du er altid velkommen og der er i øvrigt en hp på
http://www.sitecenter.dk/boksning-aabk.hvor du kan se mere