hormoner
Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 03-09-01 18:19

Jeg er 53 år og er for 4 år siden fået fjernet livmoder og æggestokke
p.g.a.borderlinecyste og er så kommet i hormonbehandling med østradiol 2
mg.Jeg er det sidste år begyndt at døje med gentagne svampeangreb og har
fået diflucan flere gange ,jeg har lige været til kontrol og alt var
ok,dog har jeg lidt atrofiske slimhinder og føler også selv ,at der er
sket en forandring.Jeg har på egen læges anbefaling prøvet med 3mg,5mg
østradiol,sexadin ,vivac osv..Er det før hørt at man skal have 5mg
østradiol?eller hvad pokker kan jeg snart gøre for at blive
"normal"igen.Jeg føler at at sexadin måske nok hjælper lidt på
slimhinderne ,men til gengæld alligevel generer mig ,kan man få lidt
kløe af dem?Jeg håber meget at, der findes et godt råd til mig