En sindssyg film
Fra : Bo Skakke

Dato : 03-09-01 18:08

Hep

En lille film om nogen, der kan køre på motorcykel og om nogen, der troede
de kunne...
http://www.boots.dk/dk/visvid2?../downloads/video/judgementday.mpg
(34 Mb) Husk at tænde for højttaleren

/elSkak

Fra : Allan Wisborg

Dato : 04-09-01 04:58

Ok - De er ikke rigtig raske i hovedet.
Men imponerende er det da. Den ene stoppie hvor han kører hen mod et andet
kamera og bare hænger i luften - den er f..... flot.
Men det gør ondt at se maskinerne blive smadret når det går galt for dem.

Allan
TRX 850

Fra : Morten Juel

Dato : 03-09-01 20:14

synd at der er klippet i nogle af klippende, bare man havde hele filmen !

Mvh
Morten

Fra : Bo Skakke

Dato : 03-09-01 20:51

Ja, der er nogen af dem, der slår sig rigtig meget.
Min favorit er ham, der laver hjulspin rundt om bilen i køen. Jeg mener, så
meget behøver man jo heller ikke blære sig med, at man kan komme hurtigt
frem LOL

Fra : Steffler

Dato : 04-09-01 08:59

Filmen kommer først til oktober så vidt
jeg husker... Det er kørere fra hele verden
der har sendt klip ind..

http://www192.pair.com/ecobra/roadhome.htm

/S

Fra : Steffler

Dato : 04-09-01 09:05

Steffler wrote:

> Filmen kommer først til oktober så vidt
> jeg husker... Det er kørere fra hele verden
> der har sendt klip ind..

Og linket var selvf.
http://www.teamx-treem.com/judgment_day.htm

Sorry..

/S

Fra : Robert Nissen

Dato : 03-09-01 21:09

Hvaeøh... hvordan er det lige man "kommer" på den dér side du angiver ??
pt. ingen sider available.... øh

~Robert

Fra : Bo Skakke

Dato : 03-09-01 22:41

"Robert Nissen" <robert@timewaste.dk> wrote in message
> Hvaeøh... hvordan er det lige man "kommer" på den dér side du angiver ??
> pt. ingen sider available.... øh

Den er ret ustabil den server. Jeg må desværre kun have 20 mb liggende på
min egen server, så jeg kan ikke smide den op på en anden server. Du må
bare have tålmodighed ;)

/elSkak

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-09-01 23:33

On Mon, 3 Sep 2001 23:41:07 +0200, "Bo Skakke" <elskak@pc.dk> wrote:

>Den er ret ustabil den server. Jeg må desværre kun have 20 mb liggende på
>min egen server, så jeg kan ikke smide den op på en anden server. Du må
>bare have tålmodighed ;)

Jeg har lagt den på min server (et par dage fra nu af),men dog kun med
2 brugere af gangen for at det ikke skal tage alt for lang tid på min
bette 256 Kbit/s linie..men lidt aflastning kan det vel give.

Festlig filmklip iøvrigt

ftp://public:public@213.237.66.161/

-M

Fra : james

Dato : 04-09-01 01:11

> bette 256 Kbit/s linie..men lidt aflastning kan det vel give.

1 timer, 11 minutter!

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 04-09-01 00:07

> Den er ret ustabil den server. Jeg må desværre kun have 20 mb liggende på
> min egen server, så jeg kan ikke smide den op på en anden server. Du må
> bare have tålmodighed ;)

Men den kører nu fint hurtigt (i hvert fald på denne tid af døgnet)
Hentede filmen med over 1Mb/sek.

MVH
Nikolaj

Fra : élSkak

Dato : 04-09-01 08:25

Ellers ligger den her til på fredag

http://www.nordpolen.dk/judgementday.mpeg
(2Mbit linie)

Fra : peterl

Dato : 04-09-01 10:05

En af gutterne til sidst i filmen har MV-Agusta-orgelpibe-agtig udstødning
på sin R-1

Er der nogen der ved hvem der laver sådan nogen??? -Og hvor man kan få fat i
dem?

http://www.teamx-treem.com/image011.jpg

-PeterL

Fra : Thomas H

Dato : 04-09-01 22:18

Hvad er det for en bike man ser 1.41 min. inde i filmen? Den røde, hvor
føren cirkler rundt uden hænder på styret?

Thomas H

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-09-01 22:32

On Tue, 4 Sep 2001 23:18:09 +0200, "Thomas H"
<cfp14361@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvad er det for en bike man ser 1.41 min. inde i filmen? Den røde, hvor
>føren cirkler rundt uden hænder på styret?

CBR600 - med diverse mods.....en typisk stuntbike.

-M