CSS og Netscape 4.7
Fra : Qtip

Dato : 03-09-01 10:42

Jeg har en side, www.logistikkselskapet.no som jeg IKKE får til å
fungere mot Netscape 4.7, siden lastes, men ingenting vises.

Hvordan kan jeg få denne siden til å fungere både mot tidligere
versjoner av Netscape og IE?

Stylesheet som benyttes ser slik ut:

/* Created using Style Master from Western Civilisation NS4.0

NS6

IE4.0

IE5 { 82 87 512 630 } */

/* Anchors */

A:link,A:visited,A:active
{color: #800080;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
text-decoration: underline}

A:hover
{color: #b700b7;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
text-decoration: none}

A:hover.Site
{color: #b700b7;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
text-decoration: underline}

A:link.Site,A:visited.Site,A:active.Site
{color: #b700b7;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
text-decoration: none}

A:link.name,A:visited.name,A:active.name
{color: #3333ff;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
text-decoration: underline}

A:hover.name
{color: #0066ff;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
text-decoration: none}

/* Font */

{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 9pt}

h1
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 16pt}

h2
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 14pt}

h3
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 12pt}

h4
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 10pt}

h5
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 9pt}

h6
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 8pt}

li
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 9pt}

/* Tableelements */

input
{font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 9pt}

form
{background-color: #ffffff;
color: #400040;
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
font-size: 9pt}

tr
{background-color: #ffffff;
color: #400040;

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-09-01 12:05

Du har et table tag som ikke er afsluttet. Det vil gøre at Netscape
ikke viser det.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-01 12:24

Mon, 03 Sep 2001 11:41:39 +0200, skrev Qtip <qtip@bigfoot.com>:

>Jeg har en side, www.logistikkselskapet.no som jeg IKKE får til å
>fungere mot Netscape 4.7, siden lastes, men ingenting vises.

Det skyldes sikkert, at du har en <table>, som mangler at blive
afsluttet med </table>.

Netscape er heller ikke glad for kommentarer i et stylesheet.
--
med venlig hilsen
Knud