Uhre-ræs
Fra : Karsten Olesen

Dato : 02-09-01 23:03

Hvornår køres der igen på Uhrebanen v/Karup ?
Det var jo vildt fedt at se 9-10 afd. af DM idag...

Har Claus Rittig en kommentar ?
Måske en kalender-link ?
Har nogle af kørene evt. en hjemmeside ?

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-09-01 16:47

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår køres der igen på Uhrebanen v/Karup ?
> Det var jo vildt fedt at se 9-10 afd. af DM idag...

Ja, det er god underholdning!

> Har Claus Rittig en kommentar ?

Næh, jeg kan jo ikke være alle steder, og nogen skulle jo passe på at Mads
"Kawasaki er gud" Lund ikke slog sig ihjel i grusgraven.
Mens jeg holdt øje med Mads kom jeg iøvrigt til at vende ryggen til Per P,
så han vendte bunden i vejret på sin GS450 nogle gange, men slap vist med at
smadret sidespejl.

> Måske en kalender-link ?

Prøv DMU's hjemmeside, der finder jeg den slags.
Vistnok noget med DMUsport og så kigge under motocross (og enduro!).

> Har nogle af kørene evt. en hjemmeside ?

Ja. Men jeg kan ikke huske den slags adresser i hovedet, derfor har nogen
opfundet Jubii

Rittig

Fra : Per Pedersen

Dato : 03-09-01 17:10

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
> så han vendte bunden i vejret på sin GS450 nogle gange, men slap vist med

Er fikset))
Se under "Mudderræs, en RR pilot erkender"..

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen