Handels-erfaring med MC-LAND
Fra : Morten Christensen

Dato : 02-09-01 19:22

Hej Gruppe..

Er der no'en af jer, som har no'ed erfaring med firmaet "McLand" på Vejlevej
i Fredericia?

Har de eget værksted eller hvor'n ligger landet med det?
Her tænker jeg på ved evt. handel, om de nu også vitterlig selv ka' hitt' u'
af'et uden mobilos og Polle i ryggen til at fortælle dem, hvordan den skal
stå i karbunaderne (Eller andet) ?

Eller er det blot en brugtvognsforhandler, som har fundet ud af, at der ikke
er nær så store tab på mc'ere, som der er på biler???

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 03-09-01 09:05

Morten Christensen <mhc@gsx600f.dk> wrote in message
> Hej Gruppe..
>
> Er der no'en af jer, som har no'ed erfaring med firmaet "McLand" på
Vejlevej
> i Fredericia?

Tjaaa der ligger da en enkelt anmeldelse på www.dmcn.dk =>
http://www.hasselbalchs.dk/DMCN/vis_anm_forh_detail.asp?ID=73
(Men det ved du vel allerede ?)

> [...]
u'
> af'et uden mobilos og Polle i ryggen til at fortælle dem, hvordan den skal

Pas du bare på at du ikke får en 'sherifstjerne'......

Hilsen Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
www.hasselbalchs.dk

P.s. Tak for i går - det var hygsomt at møde dig!

Fra : boe

Dato : 03-09-01 09:43

"Peter H. Hasselbalch" <phh@danbbs.dk> wrote in message
> Tjaaa der ligger da en enkelt anmeldelse på www.dmcn.dk =>
> http://www.hasselbalchs.dk/DMCN/vis_anm_forh_detail.asp?ID=73
> (Men det ved du vel allerede ?)

I anmeldelsen skriver indsenderen, at han er blevet snydt, bedraget, taget i
røven og pisset på. Derefter giver han ratingen "OK" ?????? Hvad sker der
lige her??

Bo, VF1000F

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 03-09-01 10:13

Tjaaa hva' ska' jeg si'e??

Det er jo _derfor_ vi ikke bare bringer ratingen på www.dmcn.dk
Hvis anmelderene mener det er OK - så må det være fordi han har oplevet
noget positivt i anden forbindelse, som opvejer den historie han her
beskriver.
Jeg tror nu heller ikke jeg ville give OK på baggrund af det beskrevne - men
på den anden side kan jeg ikke dobbeltchecke alle anmeldelser, som løber
ind - jeg må stole på folks vurderinger. Jeg sender altid en bekræftende
mail, hvor jeg opfordrer til at man kigger anmeldelsen igennem, efter den er
lagt ind på www.dmcn.dk - og mailer mig hvis der er uoverensstemmelser eller
kommentarer.

Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4
Red. DMCN Forh. Anm. Sider

Fra : boe

Dato : 03-09-01 11:21

> Tjaaa hva' ska' jeg si'e??

Det var ikke en bebrejdelse til dig - nærmere en stille undren over
indsenderen, som enten må være masochist eller verdens mest tolerante mand

Bo, VF1000F

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 03-09-01 12:28

> Det var ikke en bebrejdelse til dig - nærmere en stille undren over

Det ved jeg godt, men jeg ville alligevel liiiiige forklare den
'forretningsgang' jeg anvender, når jeg behandler & offentliggør
anmeldelser.

Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4
Red. DMCN Forh. Anm. Sider

Fra : Ole Sørensen

Dato : 03-09-01 10:28

> I anmeldelsen skriver indsenderen, at han er blevet snydt, bedraget, taget i
> røven og pisset på. Derefter giver han ratingen "OK" ?????? Hvad sker der
> lige her??

....Den fatter jeg heller ikke...!!!!!!!! - OK...... med den behandling...... de kunne rende mig!

Fra : Morten Christensen

Dato : 03-09-01 22:47

"Peter H. Hasselbalch" <phh@danbbs.dk> wrote in message
> Pas du bare på at du ikke får en 'sherifstjerne'......

Man kan' vel håbe på "La'ka'en...." :))

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup