Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kabel-længde
Fra : Big hansi

Dato : 02-09-01 18:50

Hej jeg ved ikke om det kabel fra et Grafikkort med TV/out og til et TV der
står i stuen!!!
hvor langt eller sige det på en anden måde er der en max længde på det kabel
fra pc til tv
hvis en der ved det ville svare på det!!

Hans-jørgen

bighansi@edb.dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-09-01 17:05

Hej Hans

Svhs kabel vil jeg ikke køre mere end 20 m. Et composit kabel kan man uden
problemer køre op til 30 m. Jeg har selv et på 35 m som køre udemærket.
Selvfølgelig er der et tab, men det er minimalt. Husk at det selvfølgelig
også afhænger af dit udstyr.

Mvh
Thomas Pedersen
www.dvd-centrum.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-01 17:06

On Mon, 3 Sep 2001 18:04:48 +0200, "Thomas Pedersen"
<tp@dvd-centrum.dk> wrote:

> [...]
>problemer køre op til 30 m. Jeg har selv et på 35 m som køre udemærket.
>Selvfølgelig er der et tab, men det er minimalt. Husk at det selvfølgelig

Hvor har du købt det? Jeg har selv været på kig efter et kabel på 15m,
men fik at vide at de længste der findes er på 10m.
Hvis du selv har lavet det, kan du så ikke lige give lidt
instruktioner - hvad skal man bruge af stik osv.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 03-09-01 23:15

Jeg har kørt både S-VHS og Composite 10 meter udne nogen problemer.

Jonny.

Fra : Martin

Dato : 04-09-01 10:29

Jeg kører 25 meter s-vhs uden de store problemer... Hele venstre side af skærmen
er en smule lysere end højre, men det er nok fordi det løber sammen med diverse
signal-, højttaler- og strømkabler...

Hvis du kan køre det særskilt, kan du sikkert ikke se forskel på 30 meter og 1
meter.

- Martin