Ny R1 i 2002 ?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 02-09-01 17:24

Hej NG

Jeg har hørt flere steder fra at der skulle være en ny R1 på vej til 2002
sæsonen.
Den skulle angivet have 170 HK og veje 165 kg !!!!!!......

Er der nogen der ved noget om dette ?? Er blot et rygte eller hvad ??

Et evt. link er mere end velkommen, jeg har ikke selv magtet at finde noget.

Thore Jensen
RF600 R - som måske skal byttes til en R1

Fra : origo@earthling.net

Dato : 02-09-01 18:16

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> wrote in message
> Den skulle angivet have 170 HK og veje 165 kg !!!!!!......
Løse rykter, intet annet. 155-165hk i motoren, og en vekt fulltanket på i
underkant av 200kg er hva man kan forvente.

JS

Fra : Armand

Dato : 03-09-01 15:53

<origo@earthling.net> skrev i en news:9mtpfi$gp4$1@sunsite.dk...

> "SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> wrote in message
> Løse rykter, intet annet. 155-165hk i motoren, og en vekt fulltanket
> på i underkant av 200kg er hva man kan forvente.

Ikke engang indsprøjtning? Efter den gode kritik at GSXR 1000's
indsprøjtning har fået!?

--
Armand.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 03-09-01 16:17

> Ikke engang indsprøjtning?
Jo, det også.

JS

Fra : Armand

Dato : 04-09-01 16:07

<origo@earthling.net> skrev i en news:9n06tb$23a$1@sunsite.dk...

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> Jo, det også.

Anede mig

--
Armand.

Fra : Gaarde

Dato : 02-09-01 19:35

et bud er 2-3 HK mere end 2000 modellen
Du kan læse lidt mere her
http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=87806
Om den er flot - tjaa

Mvh
Mogens
Y2K R1

Fra : origo@earthling.net

Dato : 02-09-01 19:39

"Gaarde" <mgaarde@grundfos.com> wrote in message
> et bud er 2-3 HK mere end 2000 modellen
> Du kan læse lidt mere her
> http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=87806

MCNs artikkel er basert på deresegne spekulasjoner, det blir dog spennende å
se hvor nære de egentlig er. De siste tilbakemeldinger fra personer tett
knyttet til Yamaha i USA, er at modellen vil bli litt lettere enn hva den er
i dag, og at den får en effektstigning som gjør den konkurransedyktig med
Suzuki 1000.

JS