opskrifter til en stegeso ??
Fra : trolderik

Dato : 02-09-01 17:11

Hjælp ... jeg har endelig fået mig en stegeso .... og der fulgte 4
opskrifter med ....meeeeen når jeg så søger på nettet om opskrifter til
stegesoen ... får jeg to hits bla. med fyldt svinemave - (hmmm ... måske var
det en dårlig ide alligevel :-/ ?)

Derfor .... er der noge der ligger inde med opskrifter til denne "so"

Med venlig hilsen
Claus

Fra : Bjerg

Dato : 03-09-01 07:26

hej Claus
Fra "Emma Gad - vi gider ikke" bruger jeg ofte denne:
En ung hane fyldes med de skrællede fed fra 3 hvidløg, gnides med salt og
peber, pensles med olivenolie og puttes i soen. 1 time (mindst) ved 180 -
200 grader.
Smager lækkert med salat eller kartofler.
Hilsen Lene

Fra : trolderik

Dato : 03-09-01 22:43

ja ja ja jaaa ....flere ....hvis der ellers er andre der har goe' opskrifter
til min lille "hungris"

[klippet]

[klippet]