Mine tagrender drypper
Fra : Erik Gudmundsson

Dato : 02-09-01 15:36

Mit problem er, at tagrenderne på huset drypper, men der er ikke hul og der
er ikke tale om forstoppede nedløb. Til gengæld ser det ud til at vandet
løber indenom tagrenden, og drypper ned fra udhænget. Jeg har ikke selv
monteret renderne; det blev gjort af den forrige ejer.

Er der nogen som kan gennemskue hvordan jeg løser problemet ?

Hilsen

Erik Gudmundsson

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-09-01 18:33

> [...]
> monteret renderne; det blev gjort af den forrige ejer.
>
> Er der nogen som kan gennemskue hvordan jeg løser problemet ?

Man løsner pladerne og monterer en vinkelbøjet blikplade der hænger ned i
tagrenden, husker ikke lige fagudtrykket. Men først ville jeg checke om der
er bagfald eller ujævnt ophæng af tagrenden.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ulla & Mike

Dato : 08-10-01 21:26

Preben Riis Sørensen <preben@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b926d6c$0$234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

der
> er bagfald eller ujævnt ophæng af tagrenden.

Mike

Fra : Allan Frydenlund Jen~

Dato : 15-10-01 19:30