Indretning af garderobe??
Fra : Søren Rohde

Dato : 02-09-01 09:54

Hej ng,

I vores nye hus er vi så heldige at have et lille værelse kun til
garderobe - altså et påklædningsværelse - på cirka 1,50 x 3,00 meter. Vi er
lidt i tvivl om hvad der er smartest at bruge til indretning. Det letteste
er selvfølgelig at købe en færdig løsning hos et specialfirma, men det r med
garanti også den dyreste løsning...

Derfor mnodtager vi meget gerne alle forslag (gerne med billeder) til hvad
man kan gøre. Der er højt til loftet (strakte arme ingen hindring) og vi
skal burge godt med hylder samt bøjlestænger. Alt fra
gør-det-(ordentligt)-selv til professionelle ideer og links modtages med
kyshånd.

Send meget gerne svaret til vores mailadresse.

På forhånd 1000 tak.

--
Venlig hilsen Hanne & Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Puk

Dato : 02-09-01 11:11

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søren

> [...]
> skal burge godt med hylder samt bøjlestænger. Alt fra
> gør-det-(ordentligt)-selv til professionelle ideer og links

Jeg har hørt utrolig meget godt om firmaet Skab Selv. Jeg har
ikke selv prøvet dem, men har en ven som brugte dem, da han
skulle lave nyt køkken.
Som jeg har forstået det, så virker det på fuldstændig samme måde
som et hvilket som helst sted, der sætter tingene op for en. Den
eneste forskel er blot at man altså selv kan sætte tingene op.
Det hele leveres med en samlejvejledning. Min ven er ikke nogen
enorm stor handyman og det gik da helt fint for ham.
Du kan kigge på http://www.skabselv.dk og se om det måske er
noget for jer.

> Send meget gerne svaret til vores mailadresse.

Jeg skriver nu blot her i gruppen, så kan flere få glæde af det,
hvis der nu skulle være andre som lige stod og havde samme
spørgsmål.

Mange hilsner
Puk