Kommer der nyt fra George Michael?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 02-09-01 09:36

I den kommende tid?
Nogen, der ved om han barsler med noget?

Fra : Brian Haagh

Dato : 03-09-01 14:32

Hej Anders !

P.t. er der ikke noget konkret, han er "stadig" i studiet (kilde :
Nyhedsbrev - YOGMAEL)

Men lad os håbe at der sker noget snart det er jo 5 år siden vi hørte noget
nyt materiale
fra ham.

MVH

Brian/

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 03-09-01 23:37

On Mon, 3 Sep 2001 15:32:17 +0200, "Brian Haagh"
<haagh@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Nyhedsbrev - YOGMAEL)
>
>Men lad os håbe at der sker noget snart det er jo 5 år siden vi hørte noget

Tja, det er da en sandhed med modifikationer. Han udgav omkring
årsskiftet 2000 Songs of a Century, og derudover havde han i 98 to nye
numre med på hans opsamling, nemlig Outside og As.

Fra : peter corelli

Dato : 05-09-01 00:30

hmmm, for håbentligt hører vi ikke noget OVERHOVEDET fra det menneske!!!

Fra : Jakob Borg

Dato : 04-09-01 19:31

peter corelli <petercorelli@hotmail.com> wrote:

> hmmm, for håbentligt hører vi ikke noget OVERHOVEDET fra det menneske!!!

^ nemlig!

/jakob

--
+------------------------------------+------------------------------------+
| jakob borg | aalborg university |

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 04-09-01 21:05

I aner åbenbart ikke hvad I går glip af men jeg glæder mig meget til nyt
fra ham, kan jeg da så indskyde...

+------------------------------------+------------------------------------+

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 04-09-01 21:03

In article <hB5l7.1338$9V5.90571@news000.worldonline.dk>,
petercorelli@hotmail.com says...
> hmmm, for håbentligt hører vi ikke noget OVERHOVEDET fra det menneske!!!
Jov da, hvis du ikke kan lide hans musik så kan du jo bare lade være
med at købe det!

Betin@

Fra : Samson

Dato : 04-09-01 21:43

Hvad har du dog imod George Michael?.
Han er en af de få i musikbranchen, som selv kan skrive, komponere,
producere og fremføre sine sange!.
Rent vokalmæssigt er han i særklasse og han kan synge live, uden at man
krummer tæer!.
Nej du, hvis der dog bare var flere af hans slags i musikbranchen, så kunne
det være, at vi slap for alt det intetsigende larm, som hver dag bliver
sluppet ud ad diverse medier (radio, tv)!.

PS: Hvis det kun er fordi han er homoseksuel, at du ikke kan lide ham,
så synes jeg, at du har et problem!!!.

Mvh
Samson.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 04-09-01 21:50

Ja, de ord kan jeg tilslutte mig. Han indspiller faktisk mange instrumenter
selv, hvis man synes den slags er vigtigt. Derudover har han med Spinning
the Wheel lavet en af de bedst arrangerede popsange nogensinde... Den er så
godt som uovertruffen. Og ang. live så bør man se hans unplugged koncert -
den er i særklasse.

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 05-09-01 15:29

Enig med de "positive" over for George, hans talent, osv. - og så tilføjer
jeg: han ser også godt ud! ))

Sandra

Fra : Jakob Borg

Dato : 06-09-01 11:57

> [...]
> sluppet ud ad diverse medier (radio, tv)!.
>
> PS: Hvis det kun er fordi han er homoseksuel, at du ikke kan lide ham,

^ aha! så fordi man ikke bryder sig om (næsten hader) musik fra george
michael bliver man straks en lokalradio-freak?! jeg synes det er noget
lort fordi det absolut ikke stiller krav til lytteren. muzak. jeg
hader muzak. alt er fint og blankpoleret. føjda. hvad med at
eksperimentere lidt? personligt foretrækker jeg 70'ernes tyske
krautrock-grupper istedet for den gang bræk der konsekvent vælter ud
over befolkningen for tiden. forfærdeligt at nogen ligefrem kan rose
en mand som george michael da hans musik er så tæt på klamt og
modbydeligt som nogen næsten kan komme.

viva la krautrock (og anden støj)

/jakob

(og den der kommentar om homoseksualitet.. den var lav..)

--
+------------------------------------+------------------------------------+

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 06-09-01 22:03

Du aner ikke hvad du taler om... Hvornår har du sidst hørt George Michael?
Jeg synes du skulle prøve at lytte til "Spinning the Wheel" som vel nok er
blandt de ti bedst producerede popsange nogensinde. Du skriver "hvad med at
eksperimentere" ... ja, lyt til sangen. Den bruger samples fra flere
jazzsange, jazzharmonik i flere korpassager og han spænder over adskillige
oktaver fuldstændig ubesværet - bare for at nævne et par af sangens
kvaliteter. Hvis du kalder det ikke-eksperimenterende, ja så aner jeg ikke
hvad et eksperiment er. At kombinere jazz og pop stiller det ikke krav til
lytteren? Det er ganske enkelt noget vås. At han pludselig bryder med pop'en
og laver en jazzplade (som ganske vist var temmelig pop'et jazz, men da ikke
"værre" end Doky Brothers), stiller det ikke store krav til hans fans? Du
angriber den forkerte mand!! Af alle sangere og sangerinder i popindustrien
er George Michael altså noget nær den sidste man kan anklage for det, du har
gang i. Hvad med at rette din kritik lidt mere over mod Vengaboys, Creamy og
det slæng? Der ville det passe bedre end. At han er bøsse er det vel de
færreste, der kan få ondt i røven over (udover Matt Goss)