De senest åbnede filer
Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-09-01 01:13

I menuen Filer plejer der nederst at være en liste over de senest åbnede.
Det er der ikke mere hos mig.
Så skulle listen til gengæld være i opgaveruden,
men her er den heller ikke mere.
Og hvis jeg går ind i Funktioner, Indstillinger for at bestemme hvor mange
filer der skal være i listen, så er dette menupunkt greyed out.
Hvordan får jeg menulisten tilbage?

Ovenstående gælder for alle programmerne i min Office XP DK

--
mvh Lars

Fra : Finn

Dato : 05-09-01 06:13

Lars jeg må formode at du har betalt og registreret din Office pakke, hvis
du ikke har gjort det kan det medføre de omtalte problemer, hvis den side af
sager er OK må der være sket noget med din opsætning, kan fikses på følgende
måde. Gå til Controle panel klik add/remove programs, find og klik Microsoft
Offoce XP <+ version>, klik Add/remove knappen. Du får nu et skema med 3
muligheder (det bliver nu på engelsk) den første er add or remove
features --------------. Den anden er Repair Office - Restore your Microsoft
Office XP----------. En af disse 2 løsninger skulle kunne klare dit problem.
Held og lykke med opgaven og god fornøjelse, cheers Finn

Fra : pre

Dato : 05-09-01 19:15

Prøv en sandsynlig men ikke afprøvet mulighed:
Klik Funktioner/Tilpas - klik Filer.
Den manglende funktion(sknap) burde være i rullelisten. Er den der, så træk
den på plads og klik OK.
mvh
pre