sr 50 ditect 55 til 80 km
Fra : Fagus

Dato : 01-09-01 22:14

Har netop købt en Aprilia sr 50 ditect for tre måneder siden da jeg fik den
kunne den køre ca.55km/t nu kører den 80 km/t uden der er pillet ved den
overhovedet,jeg har netop rundet 2500 km men jeg syntes det er meget bare på
lidt tilkørsel eller er det meget normalt
hilsen fagus

Fra : Fagus

Dato : 02-09-01 20:57

hej

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 02-09-01 22:18

"Fagus" <fagus@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> overhovedet,jeg har netop rundet 2500 km men jeg syntes det er meget bare

> lidt tilkørsel eller er det meget normalt

Lol!
Udfra det lyder det til at elektronikken i DiTech'en er knap så holdbart
Det er IKKE meningen!
Sikker på at forhandleren ikke har pillet ved den?

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : PHK

Dato : 05-09-01 12:43

"[UC]Rapperand" <now@y.d00d> skrev i en meddelelse

> Udfra det lyder det til at elektronikken i DiTech'en er knap så holdbart

> Det er IKKE meningen!
> Sikker på at forhandleren ikke har pillet ved den?

Det kan jo også være speedometeret der er tunet fra fabrikken :)

--
_
|_|

Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 09-06-03 23:45

"Fagus" skrev d. 01-09-01 22:14 dette indlæg :
> [...]
bare på
> lidt tilkørsel eller er det meget normalt

Jeg har også en SR50 Dtech og den startede også med at kunne køre ca:55
km/t og nu kører den ca:85 km/t og den har lige rundet 4200 km. Og der
er ikke pillet ved den.

http://www.kandu.dk/