Suzuki K50 spørgsmål!
Fra : Thom@s

Dato : 01-09-01 19:47

Jeg har lige købt en K50, og har opdaget at der er en hvid plastik tank, bag
ved højre side skjold!
Hvad bruges den til??

Og hvor er det best at købe reservedele?......jeg kender godt thansen.dk!

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : RpR

Dato : 01-09-01 22:06

> Jeg har lige købt en K50, og har opdaget at der er en hvid plastik tank,
bag
> ved højre side skjold!
> Hvad bruges den til??

Mener der har eksisteret versioner af K50 med olieblander, så det er nok
olietanken du har fundet.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thom@s

Dato : 02-09-01 15:46

> bag
>
> Mener der har eksisteret versioner af K50 med olieblander, så det er nok
> olietanken du har fundet.

Betyder det at den selv blander olie i benzinen???

/Thomas

Fra : RpR

Dato : 02-09-01 16:14

> Betyder det at den selv blander olie i benzinen???

HVIS det er oliebeholderen, ja.
Kan en eller anden der har lidt forstand på K50 ikke lige kommentere det
her? =)

Fra : Henning Andersen

Dato : 02-09-01 16:30

Jow da, er det en 3 eller 4 gears, hvis det er en 3 gears model
blander den selv.

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : poppe

Dato : 02-09-01 18:25

jeg havdee en k50, hvor ham jeg havde købt den af, , havded fået lavet sådan
at dedn ikke selv blandede, benzin, så undersøg lige, om den selv gør det,
inden du begynder på noget....(træls med en motor der ikke vil køre mere,
fordi man ikke bruger olie)

Dennis

Fra : DWM

Dato : 02-09-01 18:22

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> HVIS det er oliebeholderen, ja.
> Kan en eller anden der har lidt forstand på K50 ikke lige kommentere det
> her? =)

Tjo kan da sige at hvis det er en beholder til olie er den uoriginal.
Den originale er et sideskjold lavet af metal.
Ellers kan jeg da sige at det ikke skulle gøre nogen forskel hvis
man blander olien i benzinen selv.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen