Under Seige med Newton!
Fra : Niels Nielsen

Dato : 01-09-01 18:11

Under Seige med Newton!

I aften kommer der en b-film, med et yderst kompetent skuespiller,
hovedrolle indehaveren er en Apple Newton.

Haddock

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-09-01 19:21

Niels Nielsen <nielsnielsen@hotmail.com> wrote:

> Under Seige med Newton!
>
> I aften kommer der en b-film, med et yderst kompetent skuespiller,
> hovedrolle indehaveren er en Apple Newton.
>
> Haddock

En film med Steven Seagal kan ALDRIG være en b-film - han er kongen
indenfor kampsport og han deler altid øretæver ud til bumser og udskud.

Men det er rigtigt at han bruger en Newton til at ringe op fra i toget -
desværre er batteriet ikke i topform............

--
Mange hilsner fra Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Gersmann

Dato : 01-09-01 20:37

In article <1ez2oeu.1m9wqog1c628v8N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Men det er rigtigt at han bruger en Newton til at ringe op fra i toget -
> desværre er batteriet ikke i topform............

Argh, han må have læst den danske pressemeddelelse for MP2000 - den
nævnte at højttaler og mikrofon var placeret, så man kunne forestille sig
den brugt til internettelefoni.

Hvilket trip mon den tekstforfatter kørte på

//Peter

Fra : Peter Perlsø

Dato : 01-09-01 21:35

in article 1ez2oeu.1m9wqog1c628v8N%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling
at jesper@gylling.net wrote on 01/09/01 20:20:

> En film med Steven Seagal kan ALDRIG være en b-film - han er kongen
> indenfor kampsport og han deler altid øretæver ud til bumser og udskud.

Erh, nå..

Probæemet er bare, at det er det eneste han gør! :)

> Men det er rigtigt at han bruger en Newton til at ringe op fra i toget -
> desværre er batteriet ikke i topform............

Den fungerer da under hele filmen? :)

venligst , Peter Perlsø - tlf: 51 92 39 81

http://titancity.dk/ - den danske Mac-portal.

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-09-01 01:43

In article <1ez2oeu.1m9wqog1c628v8N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> En film med Steven Seagal kan ALDRIG være en b-film

Næh, det må nærmere betegnes som å-film.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 06-09-01 17:18

> Næh, det må nærmere betegnes som å-film.

Vås. En afdanket actionskuespiller hvis cirkelspark ikke når over
knæhøjde, giver så mange point på ufrivillig komik-barometeret, at den
mindst når op på niveau y-films niveau.

--
"Dog der var mørke, fine Væsener imellem, kanske hundrede. Resten
kunne man forsende i Læssevis til at udbedre de hollandske Diger med."

Fra : Nik

Dato : 07-09-01 07:06

in article 1ezbkml.1j3rvgfxc4d93N%giambattista.vico@mail.tele.dk, Christian
Bech at giambattista.vico@mail.tele.dk wrote on 9/6/01 6:17 PM:

> Vås. En afdanket actionskuespiller hvis cirkelspark ikke når over
> knæhøjde, giver så mange point på ufrivillig komik-barometeret, at den
> mindst når op på niveau y-films niveau.
Segal rulez!!!!!

Fra : Christian Bech

Dato : 07-09-01 18:34

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> in article 1ezbkml.1j3rvgfxc4d93N%giambattista.vico@mail.tele.dk, Christian

> Segal rulez!!!!!

Jep. et stort komisk talent!

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput."
- Hans Peter Holm.

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-09-01 22:34

In article <1ezdf9y.1sa7ip31yu4wocN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Jep. et stort komisk talent!

Så skidt, jeg bøjer mig hele vejen ned til at acceptere at det er æ-film.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 10-09-01 20:48

> Så skidt, jeg bøjer mig hele vejen ned til at acceptere at det er æ-film.

Jeg er bange for, at en så præcis kategorisering kræver, at man ser
skidtet, så jeg overlader gerne arbejdet til dig.

--
Christian

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-09-01 22:28

In article <1ezjg66.77cxfp1icuf42N%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Jeg er bange for, at en så præcis kategorisering kræver, at man ser
> skidtet, så jeg overlader gerne arbejdet til dig.

Jeg er udstyret med et kvinde"menneske", der har stor fornøjelse af at
se mænd få tæsk, så jeg er nærmest tvangsindlagt til slige spild af god
råfilm.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-09-01 07:18

> Jeg er udstyret med et kvinde"menneske", der har stor fornøjelse af at
> se mænd få tæsk, så jeg er nærmest tvangsindlagt til slige spild af god
> råfilm.

Jeg kommer gerne og ser Steven med dit kvindemenneske om ikke andet,
så kan hun da møde til karate træning her i september, hvor vi tager nye
ka'er ind.

--
Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 11-09-01 08:52

> Jeg kommer gerne og ser Steven med dit kvindemenneske om ikke andet,
> så kan hun da møde til karate træning her i september, hvor vi tager nye
> ka'er ind.

Det er da ikke karate som steven træner.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-09-01 11:19

Jon Bendtsen <bendtsen@brok.diku.dk> wrote:

> Det er da ikke karate som steven træner.
>

> ion++

Steven Seagal træner både aikido, karate, jiu-jitsu samt vist nok judo
og han har sort bælte i alle 4 stilarter.

--
Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-09-01 08:54

In article <1ezk9nc.nwpiy21vb1lfkN%jesper@gylling.net>,
> [...]

> Jeg kommer gerne og ser Steven med dit kvindemenneske om ikke andet,
> så kan hun da møde til karate træning her i september, hvor vi tager nye

Hun har 2. brunt i forvejen, så hun skal nok ikke behandles som en
nybegynder.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-09-01 11:19

> Hun har 2. brunt i forvejen, så hun skal nok ikke behandles som en
> nybegynder.

Der er ikke noget der hedder 2. brunt i karate. Der er noget der hedder
1. kyu, hvilket er det samme som brunt bælte.

Hvor træner hun ?

--
Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-09-01 16:06

In article <1ezkksh.yl5zc71jimhziN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Hvor træner hun ?

Hun træner ikke for tiden, med hun trænede vist i Køge SVJH.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 11-09-01 11:47

> Hun har 2. brunt i forvejen, så hun skal nok ikke behandles som en
> nybegynder.

Lad mig gætte: du er rigtig go' til at vaske op?

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-09-01 16:05

In article <1ezkh0c.1oto9241brg6wwN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Lad mig gætte: du er rigtig go' til at vaske op?

Der er en vis fordel i et jagttegn: Man har ret til at indehave en
dobbeltløbet haglbøsse..

Desuden har jeg jo også den enkeltløbede repeter-kanon hun må bøje sig
for....

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 12-09-01 08:57

wrote:

> Desuden har jeg jo også den enkeltløbede repeter-kanon hun må bøje sig
> for....

Og lad det være mig en påmindelse om, at jeg ikke oftere skal kommentere
på kønsrollefordelingen i Edlichske hjem.

Ydrk. Jeg håber at kunne fortrænge billedet.

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-09-01 16:54

In article <1ezl4p8.l02h3uyucokgN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,

Det må være det man kalder qoutefucking af 1. grad.

> Og lad det være mig en påmindelse om, at jeg ikke oftere skal kommentere
> på kønsrollefordelingen i Edlichske hjem.
>
> Ydrk. Jeg håber at kunne fortrænge billedet.

Jeg kan sætte dig på Bo Warmings maillist, det burde få dig til at tænke
på noget andet.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-09-01 08:11

> Det må være det man kalder qoutefucking af 1. grad.

> Jeg kan sætte dig på Bo Warmings maillist, det burde få dig til at tænke
> på noget andet.

Warming ? - ham har vi da ikke hørt fra længe eller hvad ?! Og han har
da heldigvis aldrig hærget her i dk.edb.mac vel ?

--
Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Christian Bech

Dato : 13-09-01 11:40

> Warming ? - ham har vi da ikke hørt fra længe eller hvad ?! Og han har
> da heldigvis aldrig hærget her i dk.edb.mac vel ?

Han kommer nok snart igen. Nu nurde han jo være færdig med at vandre
rundt til byens sutter for at få underskrifter til Glistrup.

--
"Medmindre en eller anden fed idiot i ulvekostume render rundt og
blokerer udsigten, så er det sgu bedre at se det i fjernsynet."

Fra : Christian Bech

Dato : 13-09-01 11:40

> Det må være det man kalder qoutefucking af 1. grad.

Tak

> Jeg kan sætte dig på Bo Warmings maillist, det burde få dig til at tænke
> på noget andet.

Jeg er før blevet beskyldt for at være Bo Warming, så det skræmmer mig
ikke.

Desuden er jeg en af de få, der har fået Bo Warming til at svare på et
indlæg fra mig!

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-09-01 12:42

In article <1ezo5pr.10ou2y3g0fqmeN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Jeg er før blevet beskyldt for at være Bo Warming, så det skræmmer mig
> ikke.

Hvordan overlever man egentlig en sådan livskrise?

> Desuden er jeg en af de få, der har fået Bo Warming til at svare på et
> indlæg fra mig!

Der kan jeg nu også være med. Svaret var dog helt i skoven.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-09-01 11:11

> Desuden har jeg jo også den enkeltløbede repeter-kanon hun må bøje sig
> for....

Så så, nu bliver det vist en kende for smålummert det her!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Michael Holm

Dato : 11-09-01 22:03

> Jeg kommer gerne og ser Steven med dit kvindemenneske om ikke andet,
> så kan hun da møde til karate træning her i september, hvor vi tager nye
> ka'er ind.

Vi tager også nye medlemmer inde i gladsaxe aikido klub, i september
(og vi vil gerne have lidt flere piger

og et lille p.s. så kommer ham japaneren, som graduerede Steven boy til
2. dan til landet sidst i september (er ikke rigtig stolt over det men
hva
--
Michael Holm
kiaikido@mac.com