Aprilia RS125.
Fra : Peter Andresen

Dato : 01-09-01 17:37

Hvor stærkt kan en original Aprilia RS125 kører.

Fra : René Dahl

Dato : 01-09-01 18:03

Jeg mener det er 160km/t

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 02-09-01 17:11

Vi testede det i går og ved ca 160 km/t er den ved at nå det røde
område....men Karin mener at der er mere tilbage endnu.

Lasse & Karin
CBR1000f & RS125

Fra : Bikegrrl

Dato : 03-09-01 17:23

Jeg har også haft prillen oppe på 160, og der var mere tilbage ...
vejgrebet var dog på det tidspunkt temmelig lavt, så jeg slap inden den
begyndte at flyve

Trine
RS125

Fra : RpR

Dato : 03-09-01 17:51

> Jeg har også haft prillen oppe på 160, og der var mere tilbage ...
> vejgrebet var dog på det tidspunkt temmelig lavt, så jeg slap inden den
> begyndte at flyve

Troede da ellers man brugte begrebet "at flyve afsted" når det skulle gå
stærkt? =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Bikegrrl

Dato : 03-09-01 18:11

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in

> Troede da ellers man brugte begrebet "at flyve afsted" når det skulle gå
> stærkt? =)

Hvis jeg bare havde været sikker på at den ville lette, var det heller ikke
noget problem ...

/Trine
RS 125 måske med en fremtid inden for luftfarten

Fra : Robert Nissen

Dato : 03-09-01 20:58

160 er vel sådan ca. også nok i dk..... hvis pappet ikke skal flyve

det måtte ud!

~Robert

Fra : Peter Andresen

Dato : 03-09-01 23:32

Tak for tippet om de ca. 160 km't allesammen.

Hilsen Peter "Maverik" Andresen. (fremtidig jægerpilot).

Fra : Mads Lund

Dato : 04-09-01 06:08

> Hilsen Peter "Maverik" Andresen. (fremtidig jægerpilot).

For det ikke skal være løgn, kører vi std. 125 sammen med en fyr der til
daglig flyver F16. Og han synes det går stærkt i svingene (vi så nok lidt
spørrgende ud, da det lå i baghovedet at han plejer at tage svingene med
800kmt)

Mads Lund
RS125RR

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-09-01 08:12

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
(vi så nok lidt
> spørrgende ud, da det lå i baghovedet at han plejer at tage svingene med
> 800kmt)

jamen de mennesker han tildaglig tager sving sammen med er heller ikke en
underskrift fra at være certificerede psykopater

-
Morten Dahl
- der glæder sig til at tilbringe en week-end med førnævnte

Fra : Mads Lund

Dato : 04-09-01 08:11

> jamen de mennesker han tildaglig tager sving sammen med er heller ikke en
> underskrift fra at være certificerede psykopater

De øver sig sku da også på at slå hinanden ihjel !!

Mads Lund
RS125RR Lethal