Gråsten - hvor?
Fra : Morten Wartou

Dato : 01-09-01 16:42

Hej!

Er der nogen der ved, hvor man kan selvplukke Gråstenæbler? Det skal vel og
mærke være den "originale" type.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jens Olsen

Dato : 01-09-01 18:15

"Morten Wartou" <morten_remove_if_you_want_me_to_receive@wartou.dk>
skrev i en meddelelse news:9l7k7.104$CM2.3672@news.get2net.dk...
| Hej!
|
| Er der nogen der ved, hvor man kan selvplukke Gråstenæbler? Det skal
vel og
| mærke være den "originale" type.

Et hurtigt opslag giver Kildebrønde Frugtplantage,
der har masser af anden frugt til selvpluk:

http://www.kildebronde-frugt.dk/

mvh
jens olsen

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-09-01 18:19

"Jens Olsen" <dunja@mail.dk> wrote in message
> vel og
> Et hurtigt opslag giver Kildebrønde Frugtplantage,
> der har masser af anden frugt til selvpluk:
> http://www.kildebronde-frugt.dk/

Hej Jens!

Tak for forslaget - jeg fandt selv siden, men jeg kan ikke se nogen steder
at de har Gråstener.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jens Olsen

Dato : 01-09-01 21:21

skrev i en meddelelse news:GL8k7.117$CM2.3894@news.get2net.dk...
> [...]
|
| Hej Jens!
|
| Tak for forslaget - jeg fandt selv siden, men jeg kan ikke se nogen

Nej, det kan jeg godt forstå, du ikke kan.
Jeg har været for hurtig i vendingen.
De har cox pomona, der "minder lidt om Gråsten", og det kan
jo ikke just siges at være det samme. Det må du undskylde.

m.v.h.
jens olsen