TeleDK 56k Modem
Fra : Henrik

Dato : 01-09-01 14:01

Hej alle sammen

Er der nogle i gruppen (og der der jo nok som har erfaringer med at
koble TeleDK's 56k modem til en ældre PM?

Jeg har lige hjulpet min lillesøster med at sætte hendes maskine op (OS
9.1 DK) - men jeg mangler nu modeminstruksen til ovennævnte.

Den oprindelige install'er insisterer på at ville bruge FreePPP!

Da det jo nok er et modem fra trediepart (i forklædning), så kan det jo
meget vel tænkes, at instruksen allerede er installeret - men det er
sgu' et træls arbejde at tjekke dem (næsten) alle igennem.

Så hvis der er nogle der ved hvilken instruks jeg skal bruge - så
bliver jeg (og lillesøster) glad

PS. og som sædvanligt, så var et besøg på TDC's site fuldstændig
forgæves.

På forhånd tak.

Hilsen
Henrik

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 01-09-01 14:21

Hvis det er det der blå modem med sølvfarvet tænd/sluk knap på forsiden
så har jeg en driver der fungerer fint med Remote Access. Sig til så kan jeg
sende dig den. Den fylder ikke ret meget.

MVH Jørgen Emborg
----------
I artiklen <010920011500478921%henrikkor@get2net.dk>, Henrik

Fra : Henrik K.

Dato : 01-09-01 14:42

Hej Jørgen

Det er lige akkurat dét modem.

Jo, tak - du må meget gerne sende mig driveren.

På forhånd tak

Hilsen
Henrik
henrikkor@get2net.dk