Er T39 låst?
Fra : Per Kristensen

Dato : 01-09-01 11:24

Jeg vil have en Ericsson T39, men er den låst når man køber den og kan den
evt. låses op til andre udbydere?

Fra : Richard Lassen

Dato : 01-09-01 11:34

Hej Per!
Som regel er de dyre Ericsson ikke låst det er min erfaring,hvis de er er
det de billig selskaber( debitel/Telia).

m.v.h. Richard

Fra : Per Kristensen

Dato : 01-09-01 11:43

Jeg kender en, der købte en RS320 hos TDC og den var ikke låst.

Fra : Richard Lassen

Dato : 01-09-01 13:14

Hej!
Du mener vel ericsson R320s.

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 12-09-01 21:31

Spørg hellere i butikken. Det første parti T39 som kom til DK var ikke
simlocked af operatørene, da de skulle ud i butikkerne hurtigt. når så
telefonerne er i butikkerne så begynder operatørerne at locke dem...Dette er
et velkendt fenomen. Derfor - spørg i butikken...

SpiFF