Malerklemmen i morgen - anybody?
Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 01-09-01 10:52

Jeg satser hårdt på en tur til 'Klemmen' i morgen (søndag).
Forventet ankomst mellem 13 og 14

Skulle der være andre DFM'ere som kommer derned?

For at give mig til kende, har jeg (i dagens anledning) bundet et hvidt bånd
på sidespejlet (det er lettere at se en dymo-strippen på nummerpladen, som
siger "D.F.M. - DMCN#2")

--
Mvh Peter HH
DMCN #2 - CBR600F4

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-01 11:20

hehe jeg overvejer at trække min cykel derop, uden motor monteret, bare for
at være der

Mvh
Morten

Fra : moller

Dato : 01-09-01 11:18

Og det ville ikke overraske nogen at du mener der fuldt ud :)

Moller

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-01 11:45

hehe nej vel )

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 01-09-01 11:36

OK - så ses vi vel....
Du/din MC burde være ret let at genkende

--
Mvh Peter HH
DMCN #2 - CBR600F4

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-01 11:45

hmm jeg må sq låne en mc et sted

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 01-09-01 11:55

Stjæl en - det er der så mange der gør

Nej - alorligt talt: det ville da være fint om man kunne se Hr Morten Juel -
efter at have set navnet et unævneligt antal gange.

--
Mvh Peter HH
DMCN #2 - CBR600F4

Fra : Morten Christensen

Dato : 01-09-01 22:52

"Peter H. Hasselbalch" <peter@hasselbalchs.dk> wrote in message
> Jeg satser hårdt på en tur til 'Klemmen' i morgen (søndag).
> Forventet ankomst mellem 13 og 14
>
> Skulle der være andre DFM'ere som kommer derned?

Tjae... det skulle der være en pæn chance for, medmindre vejret eller halsen
arter sig i mod...
(Ja, jeg ved godt, at jeg ikke pleje at hyle op om vejret - men som
ny-opereret for 3 gang i halsen,skal jeg vist passe lidt på, ifølge hvad
lægen mente.....*suk* man må da heller ikke no'ed :-/ )

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Christensen

Dato : 01-09-01 22:57

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> wrote in message

> [...]
> ny-opereret for 3 gang i halsen,skal jeg vist passe lidt på, ifølge hvad
> lægen mente.....*suk* man må da heller ikke no'ed :-/ )

Der er vel forresten opsamling kl 12 ved Shell/ McD i Køge som sædvanen tro?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, der vil dukke op i Køge....

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-09-01 07:52

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Have a good ride
> Morten, Københavnstrup, der vil dukke op i Køge....

Ja- da! , regner også stærkt med at vise mig,både på tanken og Malerklemmen

--
Hilsen
Dennis Pedersen