Yamaha vmax
Fra : Robert Nissen

Dato : 01-09-01 09:32

Er der mon nogen her, der har erfaringer med
yamaha vmax maskinen, gode såvel som dårlige -
nye som gamle ? Ville være rart
( påtænker anskaffe mig sådan en tingest, derfor )

~Robert

Fra : Michael Hansen

Dato : 01-09-01 10:02

Hej Robert,

Her er der en der har haft en masse sjov og ballade med sådan en
grov-sjover::

http://www.umgweb.com/0yveegts.htm

mvh

/michael
Suzuki vx800

Fra : Robert Nissen

Dato : 01-09-01 10:23

Yes! han har moret sig - også indtil videre noget i den retning
jeg har hørt. Og måske lige netop det dersens minus med benzinforbrug...
hmm, men hva f****.... man kan ikke både blæse og etc.
Tak for tippet !

~Robert / Yamaha XV535..... lack of HP

Fra : Torben

Dato : 01-09-01 14:24

On Sat, 1 Sep 2001 10:31:37 +0200, "Robert Nissen"
<robert@timewaste.dk> wrote:

>Er der mon nogen her, der har erfaringer med
>yamaha vmax maskinen, gode såvel som dårlige -
>nye som gamle ? Ville være rart

Hej Robert,

Der findes en dansk Vmax klub. Deres site er:

www.vmaxclub.dk

Der har de også et forum hvor du kan komme i kontakt med en masse
Vmax-ejere. De kan og vil sikkert gerne give en masse råd.

Held og lykke med købet.

Torben

Fra : Robert Nissen

Dato : 02-09-01 20:43

Tak for tippet... en anelse nervøs for ham Armand og
hans svage 2 gear

~Robert

Fra : Armand

Dato : 01-09-01 15:19

Robert Nissen <robert@timewaste.dk> skrev i en
> Er der mon nogen her, der har erfaringer med
> yamaha vmax maskinen, gode såvel som dårlige -
> nye som gamle ? Ville være rart
> ( påtænker anskaffe mig sådan en tingest, derfor )

Meget(!) svagt 2.gear!!!

--
Armand.

Fra : Robert Nissen

Dato : 02-09-01 20:43

Betyder det at skidtet ikke holder til "normalt" brug ?
hmmn, har du selv haft sådan en maskine ?

~Robert

Fra : Armand

Dato : 03-09-01 15:54

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Betyder det at skidtet ikke holder til "normalt" brug ?
> hmmn, har du selv haft sådan en maskine ?

Gearhjulet er måske relativt svagt konstrueret i sig selv. Men en større
skiftebevægelse imellem 1, og 2. gear, samt den kendsgerning at det IKKE
er for at køre "normalt" (V-max'ens domæne er lyskryds-dueller!) at den
typiske køber anskaffer sig en V-max, kan være en stor del af årsagen
:-/

Jeg har ikke selv haft V-max; men hørt om et par der skulle have
2.gearet skiftet, såvel som at sagen er nærmest alment kendt (sidder
faktisk og undrer mig over at der endnu ikke er fremkommet yderligere
bekræftelser hér!).
På den nævnte klub-site burde der ligeledes være noget at finde derom!

--
Armand.

Fra : bo thomsen

Dato : 05-09-01 19:56

> Gearhjulet er måske relativt svagt konstrueret i sig selv.
jeg har mødt en der har kørt 30 k km på sin og har ingen probs haft,
og den er kørt rimlig aktivt kan jeg bekræfte, imellem lyskrydsene
mvh
bo thomsen
www.vfr.dk

Fra : Jacob

Dato : 04-09-01 12:48

Jeg forstår udemærket godt du gerne vil have en Virago 1200. Fin cykel !

....men hvis den er importeret, skal du sikre dig at den er med V-Boost og
hele swineriet !

-J-

Fra : Robert Nissen

Dato : 05-09-01 20:13

Jeg har tjekket "lyden" af vboost... *GG* - - den er god nok
Thanx!

hvad kører du selv på?

~Robert