Alle mulige ting
Fra : ZtinKyFinGaZ

Dato : 31-08-01 22:10

Hej NG!
I plejer jo at være så rare til at svare på alskens spørgsmål!!! Så her har
i et par stykker:

1: Hvordan laver man en mappe?
2: Hvordan registrerer man nøgler i registreringsdatabasen?
3: Hvad er meningen med livet? LOL
4: Hvordan stopper man denne her automatiske nummerorden??
5:
6: Med Venlig Hilsen
7: ZtinKyFinGaZ aka. Jens aka. ¥z

Fra : Stig Johansen

Dato : 01-09-01 08:58

ZtinKyFinGaZ wrote:

> Hej NG!
> I plejer jo at være så rare til at svare på alskens spørgsmål!!! Så her
> har i et par stykker:
>
> 3: Hvad er meningen med livet? LOL

45390: Tjek Monty Python's 'Meaning of life'.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Fra : Thomas Rose

Dato : 01-09-01 09:02

Hej ZtinKyFinGaz,

Fra : Claus Christiansen

Dato : 01-09-01 11:45

"Thomas Rose" <trose@get2net.dk> wrote in

> Hej ZtinKyFinGaz,

Eller forcedirectory (eller er det forcedirectories??)

> 3) Hvis jeg husker rigtigt: 43.

Det gør du ikke! - 42, jf. Adams Hitchhiker's guide to the Galaxy

Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>

personal: http://www.bigfoot.com/~kruc/; pythia: http://www.pythia.dk
============================================--------------------------
"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso (1881-1973)

Fra : Niels (G4S)

Dato : 01-09-01 12:10

On Sat, 01 Sep 2001 10:45:07 GMT, Claus Christiansen
<kruc@bigfoot.com> wrote:

>Det gør du ikke! - 42, jf. Adams Hitchhiker's guide to the Galaxy

Nej, jeg så en diskussion i dk.kultur.sciencefiction for et stykke tid
siden, den var "svaret", men desværre kender man stadig ikke
spørgsmålet. (Jeg har ikke selv læst bogen.)
FUT: dk.kultur.sciencefiction

--
/` g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen
\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay

Fra : Thomas Due

Dato : 03-09-01 07:23

g4s@mail.dk (Niels (G4S)) wrote in message news:<3b90c1a4.3271710@news.inet.tele.dk>...

> Nej, jeg så en diskussion i dk.kultur.sciencefiction for et stykke tid
> siden, den var "svaret", men desværre kender man stadig ikke
> spørgsmålet. (Jeg har ikke selv læst bogen.)
> FUT: dk.kultur.sciencefiction

Spørgsmålet gik jo på hvad meningen med livet var. Altså er 42
korrekt,
da der jo efterlyses et svar.

Såvidt jeg husker, det er mange mange mange år siden jeg læste bøger
så er
fomuleringen "What is the answer to life, the universe, and
everything?" Hvortil der blevet svaret : "You are not going to like
this : 42!"

Så blev man jo nødt til at bygge en større computer som kunne udregne
SPØRGSMÅLET, og 10 minutter før den var færdig blev den sprængt i
luften...

Sådan er livet.

Mvh
Thomas

P.S.: Nu kom jeg da iøvrigt på afveje i forhold til gruppens formål.

Fra : Niels (G4S)

Dato : 03-09-01 14:19

On 2 Sep 2001 23:23:28 -0700, tdue@eon.dk (Thomas Due) wrote:

>P.S.: Nu kom jeg da iøvrigt på afveje i forhold til gruppens formål.

Det var derfor jeg satte FUT :)

EOD

Fra : Thomas Rose

Dato : 01-09-01 12:45

Hej Claus og gruppe,

> Eller forcedirectory (eller er det forcedirectories??)

Det er ForceDirectories... funktionen kan oprette flere mapper på en gang,
f.eks.

ForceDirectories('c:\test\test2\test3');

hvilket CreateDir ikke kan... den kan kun oprette én mappe ad gangen.

> Det gør du ikke! - 42, jf. Adams Hitchhiker's guide to the Galaxy

Damn... ja, det er fra Hitchhiker's Guide at svaret stammer... men jeg kunne
altså ikke huske det.

Cheers,
Thomas