Ingen adgang til skærm
Fra : L & L

Dato : 30-08-01 22:38

Hej

Efter installation af mit nye kort GF 2 MX400 64 MB på et Nvidia kort
er der problemer.

Der er ingen adgang til "Skærm", den skriver der opstod en
fejl under behandling af Windows\System\Desk.cpl.

DirectX diagnose siger der er problemer med Direct Draw
understøttelse.

Da jeg først startede vistes kortet som et PCI-kort, men jeg installerede
bare de tilhørende drivers til AGP-kortet.

Anyone???????????

Lars

Fra : L & L

Dato : 30-08-01 22:52

Under enhedshåndtering vist under tilslutning er kortet under

PCI standard PCI-til-PCI bro

SKulle det ikke være under en AGP tilslutning

Lars

Fra : Jop

Dato : 02-09-01 12:00

Har du installeret via 4in1?

--
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --
L & L <lars-louise@mail.dk> skrev i en

Fra : L & L

Dato : 01-09-01 23:42

Nej....

Hvad er det og hvis det kan hjælpe hvor kan man så finde det

Lars