Sachs MC'ere
Fra : Tommy Fer

Dato : 31-08-01 19:24

Hej NG

Jeg var lige en smut forbi Brd. Stevns i Haarlev. de var begyndt at
importere Sarch MC'ere.. damn de var sq søde... isør 800cc udgaven. Den var
sq lækker..

Fik afvide man selv kunne bestemme farve, og sæde farve, da alle modeller er
håndlavede... nice...

Er der nogen der kender til disse maskiner?

mvh Tommy Fer

Suzzuki GSXR250 (Med 100% kopi af MC computerspil lyd!!! *g* )

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-08-01 20:29

"Tommy Fer" <tommyfer@fakseFJERNMIG.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> håndlavede... nice...
>
> Er der nogen der kender til disse maskiner?

Har også set dem hos Brdr. Stevns

De har faktisk, et pænt design begge to

650 Roaster 1 cylindret
800 Roaster V2

Begge to med Suzuki motore

Der er lidt mere at læse om dem her, incl. et par billeder :
http://www.motorradonline.de/ "under" Bikes / Motorräder in
Deutschland / Sachs

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 01-09-01 15:37

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
> De har faktisk, et pænt design begge to
> Begge to med Suzuki motore
> Der er lidt mere at læse om dem her, incl. et par billeder :

Jup!
800'eren ér spændende; men som sådan egentlig ikke pænere end Suzuki's
originale og "meget anderledes" VX 800'er.
Begge er forøvrigt med kardan, selvom Suzuki stadig sælger motoren som
kædetrukken i VZ 800 Marauder.

Hvad er prisen?

--
Armand.

Fra : Tommy Fer

Dato : 02-09-01 10:08

> [...]
> originale og "meget anderledes" VX 800'er.
> Begge er forøvrigt med kardan, selvom Suzuki stadig sælger motoren som

Der tager man helt fejl.. den er meget pænere end noget Suzuki laver, måske
ikke sådan lige i design og sådan... men kvaliteten... Det er Håndlavede
motorcykler!!

priserne ligger omkring BMW niveau... som det så diskret blev nævnt...

mvh Tommy Fer