Piaggio NRG MC2, 45 Scooter. - 7000 KR!
Fra : Martin

Dato : 31-08-01 23:49

Piaggio NRG MC2 45 Scooter, fra 3 mdr. 99.
Har lige rundet de 17.000km.
Lad ikke km-antallet skræmme, scooteren starter og kører simpelthen stadig
110% perfekt, det garantere jeg!
Den har dog få ridser på siden.
Udstødning og bagstøddæmper er skiftet.
Udover tun-udstødning og begrænsninger fjernet, er scooteren IKKE tunet.
Den har været gennem stort service ved 16.000km til 1000 kr. hvor jeg fik at
vide, at den var tip top. Grunden er selvfølgelig at den aldrig har været
tunet, udover ovennævnte.
Jeg sælger den pga. at jeg leder efter noget hurtigere. Evt. hvis du har en
Aprilia RS50, ville jeg godt være interesseret i en byttehandel.
Kom ud og kig og få en tur, den går ca. 80-85 km/t, med et okay optræk!

Du får den for KUN 7000kr!!

Jeg bor i Århus området. (Tilst)
email: destroyer@mail1.stofanet.dk
tlf.: 86243068 eller 20999456

Billeder kan ses her:
http://home1.stofanet.dk/buzz-lightbeer/nrg/nrgback.jpg
http://home1.stofanet.dk/buzz-lightbeer/nrg/nrgdash.jpg
http://home1.stofanet.dk/buzz-lightbeer/nrg/nrgfront.jpg
http://home1.stofanet.dk/buzz-lightbeer/nrg/nrgside.jpg
http://home1.stofanet.dk/buzz-lightbeer/nrg/nrgside1.jpg
http://home1.stofanet.dk/buzz-lightbeer/nrg/nrgside2.jpg

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 31-08-01 17:17

Martin wrote:

> [...]
> Aprilia RS50, ville jeg godt være interesseret i en byttehandel.
> Kom ud og kig og få en tur, den går ca. 80-85 km/t, med et okay optræk!

Flot!!

Så skal du bare finde den rigtige nyhedsgruppe og stille dit ur.

Anders