Mosten Rainday....?
Fra : Rene T.

Dato : 31-08-01 14:22

Jeg har fulgt www.dmi.dk hele dagen og det ser ud til at Mosten får tørvejr
fra omkring kl 18:00 og så frem til racet er vel overstået søndag.

FEEEDT jeg glæder mig til at komme over og se, hørt og mærke noget fed race.

Mvh Rene
XL1200S

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 31-08-01 16:29

vi ses derude...

www.houdy.whitehat.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-08-01 18:25

"Rene T." <rene@thorarinsson.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra omkring kl 18:00 og så frem til racet er vel overstået søndag.
>
> FEEEDT jeg glæder mig til at komme over og se, hørt og mærke noget fed
***********

Fortæl....hvad sker der ?
Kan det sammenlignes lidt med race i Vandel ????

Er det noget for publikum mv. ?

Entrêpriser ??

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 20:09

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en

> Fortæl....hvad sker der ?
> Kan det sammenlignes lidt med race i Vandel ????
> Er det noget for publikum mv. ?
> Entrêpriser ??

RR-DM på Ring Djursland i denne weekend er ækvivalent (forudsat at det
er RR i Vandel at du taler om), og det er på samme måde ganske frit at
møde frem!

--
Armand.

Fra : RasmusZX9R

Dato : 02-09-01 15:42

Hejsa!
Så er jeg nået tilbage til Københavnstrup, efter 3 timer kørsel i
regnvejr.
Det var s..... koldt.
Mit regntøj var ikke mere værd, end at det endte sine dage i en
skraldespand på
Mcdonalds ved Vejle.
Nå, men det jeg ville sige var at det holdt rimeligt tørt hele dagen
igår,
så Mosten race day fik sin første 4 sekunders tid på 1/8 mile.
4.90 sek fra en svensker jeg ikke lige kan huske hvad hed med en
hjemmebygget
helvedesmaskine med 700 hypper.
Jeg fik selv klemt 9eren ned på 7.23 sek og det var jeg ganske godt
tilfreds med, da det var første gang jeg prøvede.
Den åbne japaner klasse blev vundet af en gut på en gsx1100 fra 1983
som kørte på 6.49 sek.
Rygterne sagde dog at den lagde omkring 170 hypper på baghjulet, så det
gjorde det lidt mere
forståeligt..((-:
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg prøver at stille op i Drag
race.
Det er et fedt kick man får af at skulle fyre den max af for øjnene af
2500 mennesker..((-:
Og så er man ikke helt så bange for sin dyre plastik som man er til en
Trackday.

Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 02-09-01 19:42

RasmusZX9R wrote:

> 4.90 sek fra en svensker jeg ikke lige kan huske hvad hed med en
> hjemmebygget
> helvedesmaskine med 700 hypper.

Per Bengtson. Den er godt nok heftig. En flink fyr.

> [...]
> 2500 mennesker..((-:
> Og så er man ikke helt så bange for sin dyre plastik som man er til en

Der vistnok muligheder 3-4 gange om året på Vandel.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn