Polini Variator
Fra : L.S.

Dato : 31-08-01 14:01

Hejsa, jeg har lige fået en Polini Variator til min Big Max der er 3 sæt
ruller med, men der står ikke en dyt om vægten på dem er der nogen der ved
hvilken vægte de leveres med ? nogen forslag til hvilken af rullerne jeg
skal bruge ? kører ikke med Tun kun variatoren, og ja jeg kan bare veje dem
men jeg ejer kun en "Badevægt" og den er lisom ikke det bedste at veje det
bette skidt på. nogen der har erfaringer de har lyst til at dele ud af ??
kører den hurtiger med polinien end før da kun begrænsningen var fjernet på
den originale ??? håber nogle gider svare da jeg går om bord i projektet i
morgen (Lørdag)

--
Venlig Hilsen
Lion

Fra : Byron A D Eriksen-S

Dato : 06-09-01 21:10

Hør her... Hvis ikke du har tun på knallerten, vil jeg råde dig til at bruge
de letteste ruller. hvis du får tun på skal du bruge de mellem-tunge.
personligt ville jeg aldrig bruge de tungeste. Ang. vægten, så må du bruge
håndfladerne til at afgøre vægten eller se på tykkelsen af dem.

Held og lykke...
BADES;_