Datasletning med garanti
Fra : Claus Balsløw

Dato : 31-08-01 11:06

Total overskrivning af harddisken uden om BIOS, siker at alle harddiskens
sektorer bliver slettet

Datasletning kan nu garanteres og dokumenteres via Ibas ExpertEraser.

Programmet er primært udviklet til større organisationer og virksomheder der
ønsker at opfylde lovens krav om sikker bortskaffelse af person- eller
virksomhedsfølsomme data.

Kig ind på www.ibas.dk hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

Ibas Danmark ApS
Tlf.: 70223400
Web: www.ibas.dk

Fra : Kim Nielsen

Dato : 31-08-01 11:51

"Claus Balsløw" wrote:

> Kig ind på www.ibas.dk hvis du er interesseret.

Enten er det mig der er i dårligt humør eller . men kan vi ikke få
FJERNET de fandes reklamer fra denne news gruppe ..

Jeg er simpelhen træt af skinker der betrakter denne news gruppe som
deres personlige affalds skakt .. jeg personligt er pisse lige glad med
sletning af harddiske .. Hvis jeg fandt det interessant ville jeg selv
finde frem til nogen der vidste noget om det ..

Are we clear?

/Kim

Fra : Christian Andersen

Dato : 31-08-01 12:12

Kim Nielsen wrote:

>Are we clear?

Crystal.

*fnis*

--
Nescafe - because your pets deserve the best!

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 31-08-01 12:48

On Fri, 31 Aug 2001 12:51:06 +0200, Kim Nielsen
<knielsen@proventum-solutions.net> wrote:

> Enten er det mig der er i dårligt humør eller . men kan vi ikke få
> FJERNET de fandes reklamer fra denne news gruppe ..

Knast dem på listen over firmaer man ikke skal handle med.

Hvis de ikke kan finde ud af at poste de rigtige steder, kan de næppe
heller finde ud af at skrive et program, der virker efter hensigten.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Karsten

Dato : 31-08-01 12:21

In article <3b8f606e$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Claus
Balsløw" <claus.balsloew@ibas.dk> wrote:

> Total overskrivning af harddisken uden om BIOS, siker at alle
> harddiskens sektorer bliver slettet

Åbenbart ryger de ansattes hjerneceller med i købet.

Reklamer er ikke velkommen her. Læs dog fundatsen! Der står højt og
tydeligt - "Annoncer er uønskede i gruppen." Hvorfor er det så svært at
fatte?

--
/Karsten

Please encrypt! Mail me for key.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 31-08-01 12:56

Karsten wrote:

> [...]
>
> Reklamer er ikke velkommen her. Læs dog fundatsen! Der står højt og
> tydeligt - "Annoncer er uønskede i gruppen." Hvorfor er det så svært at

Hvis de så bare havde den høflighed at skrive spam eller reklame i
subject så man kan putte dem i ens spam filter ..

/Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-08-01 14:10

Kim Nielsen skrev:

>Hvis de så bare havde den høflighed at skrive spam eller reklame i
>subject så man kan putte dem i ens spam filter ..

De kan skrive lige hvad de vil i deres fedtede overskrift. De
skal *ikke* sende rekvalmer i debatgrupperne.

--
Bertel

Fra : Jonathan Stein

Dato : 31-08-01 18:08

Karsten wrote:

> [...]
>
> Reklamer er ikke velkommen her. Læs dog fundatsen! Der står højt og
> tydeligt - "Annoncer er uønskede i gruppen." Hvorfor er det så svært at

Så tag lige næste afsnit med: "Opslag om nyheder indenfor edb-sikkerhed
er dog tilladt. Dette gælder også opslag om nye versioner af f.eks.
krypteringssoftware, certifikater, o.s.v.".
Da emnet (sikker sletning af harddiske) desuden tidligere har været oppe
i gruppen, ser jeg egentlig ikke de store problemer i indlægget. Det er i
hvert fald ikke Claus men fundatsen man skal skyde på, hvis man ikke kan
lide den slags indlæg i gruppen.

M.v.h.

Jonathan

--
Start med PHP, Perl eller JSP uden at omskrive al din gamle ASP-kode.
jsp-hotel.dk tilbyder nu Chili!Soft ASP på alle hoteller.