Dagens smil
Fra : Live4Him

Dato : 31-08-01 10:45

Det kristne Crossway, sendte mig denne joke, synes lige jeg ville dele :

Goober Pilots

Two Goobers (pilots) are trying to land an airplane.

They start descending and as they touch the ground the one pilot screams
to the other pilot:
"Pull up, the runaway is ending ...".

The second pilot swiftly gets the plane back up in the air.

They make a big turn and start descending again.

The moment they touch the ground, the pilot screams again, "Get the
plane up, the runaway is ending ..."

The second pilot swiftly gets the plane back up in the air ... They make
a big turn and start descending again ... This goes on again and again

During their fourth descent the pilot says : "This is so dumb, they
build this huge and expensive airport but with such a short runaway."

"I know," answers the second pilot, "But look how wide they made it ..."

jørgen.

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 31-08-01 15:56

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kristne Crossway, sendte mig denne joke, synes lige jeg ville dele
:

> Goober Pilots

Fin joke, men hvori er det kristne?

Jeg mener, sure opstød over off-topic diskutioner harmonerer ikke med
irrelevante jokes, eller mener du noget andet?

Niels

Fra : Live4Him

Dato : 31-08-01 18:36

"Rengøringsassistenten" <niels.stegWHO@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Fin joke,
~~~~~~~~~~~~
Ja, ikke ? Hylende skæg

jørgen.

Fra : Live4Him

Dato : 31-08-01 20:22

"Rengøringsassistenten" <niels.stegWHO@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener, sure opstød over off-topic diskutioner harmonerer ikke med
> irrelevante jokes, eller mener du noget andet?
~~~~~~~~~~~~~~
Selvfølgelig var det off-topic. Men måske også et forsøg på at få lidt
"smil" ind i gruppen - resultatet var dog det stik modsatte ; folk blev
æddike sure

EOD

jørgen.

Fra : Mr. D

Dato : 31-08-01 21:07

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8fe3cd$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Selvfølgelig var det off-topic. Men måske også et forsøg på at få lidt
> "smil" ind i gruppen - resultatet var dog det stik modsatte ; folk
blev
> æddike sure

Jeg syntes den var sjov

Mr. D

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 01-09-01 12:20

On Fri, 31 Aug 2001 16:56:02 +0200, "Rengøringsassistenten"
<niels.stegWHO@get2net.dk> wrote:

>Fin joke, men hvori er det kristne?

Det er godt nok ikke nemt for tiden. Det skal både være on-topic, på
dansk og helst også lidt glad. Jeg kan altså ikke se problemet med en
vittighed eller et yndlings-skriftsted i ny og næ.

Hvad så med den her (tunge-lige-i-mund):

En mand tog på travbanen for at spille på hestene, men det gik ikke
særligt godt den dag. Mens han kiggede på de heste som skulle være
med i næste løb så han en katolsk præst stå og slå korsets tegn for
panden af en af hestene. Bagefter gik præsten hen og spillede på
hesten, som bestemt ikke hørte til favoritterne. Stor var
overraskelsen da hesten rent faktisk vandt.

I næste løb gentog det hele sig. Præsten slog korsets tegn for panden
af en ikke-favorit, spillede på den og vandt hver eneste gang. Det
samme gjorde manden, som ligeledes vandt mere og mere.

Før sidste løb skulle afholdes så manden atter præsten nærme sig en
ikke særlig oplagt favorit og slå korsets tegn for panden af den. I
tilgift velsignede præsten øjnene, ørerne og hovene på hesten.

Næsten før præsten fik rejst sig styrtede manden over til
bankautomaten, tømte sin konto og satte alt hvad han ejede på
hesten. Løbet begyndte, og hesten kom ind på en absolut sidsteplads.

Manden opsøgte præsten og sagde: "Hvad pokker skete der. Nu har du
velsignet heste hele dagen og de har vundet alle sammen. I det sidste
løb velsigner du en hest som kommer ind sidst. Nu har jeg tabt alt på
grund af dig!"

Præsten svarede: "Ja, det er et problem at I Protestanter ikke kan se
forskel på en almindelig velsignelse og De Syges Salvelse"

Med venlig hilsen

Lars Erik Bryld ( larserik @ dadlnet.dk )

- bemærk overskydende tegn i mailadressen

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 01-09-01 14:09

Lars Erik Bryld <lars-erik@dadlnet.dk> skrev

> [...]
> særligt godt den dag. Mens han kiggede på de heste som skulle være
> med i næste løb så han en katolsk præst stå og slå korsets tegn for

Ak, Lars, denne joke var da relevant (endda morsom). Den er på dansk, så alle
kan forstå den, og den har noget med kristendom (denne NG's navn) at gøre.

De bedste hilsner
Kevin Edelvang

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 31-08-01 16:48

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev

> Det kristne Crossway, sendte mig denne joke, synes lige jeg ville dele :

Dette indlæg er totalt Off Topic, og så oven i købet på engelsk. Der må være bedre steder at poste platte vittigheder...

Kevin Edelvang

Fra : Live4Him

Dato : 31-08-01 18:34

"Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev

> Dette indlæg er totalt Off Topic, og så oven i købet på engelsk. Der må
være bedre steder at poste platte vittigheder...
~~~~~~~~~~
Det er bare fordi du ikke kan engelsk, du bliver sur.
So sorry amigo
Joken var faktisk rigtig sjov - synd du ikke har lært engelsk.

jørgen.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 01-09-01 00:19

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev

> Det er bare fordi du ikke kan engelsk, du bliver sur.

Sludder. Mit kendskab til engelsk er særdeles veludbygget. Jeg bliver sur, fordi dit indlæg intet har at gøre på denne nyhedsgruppe.

Grunden til at jeg nævnte det problematiske i, at dit indlæg OVEN I KØBET var engelsk er, at flere af brugerne i denne gruppe
tidligere har tilkendegivet, at de netop ikke kan engelsk.

> Joken var faktisk rigtig sjov - synd du ikke har lært engelsk.

Det er vel en smagssag, om den var sjov eller ikke. Off Topic var den i hvert fald!

Kevin Edelvang

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 01-09-01 06:17

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> mælte sligt:

>Joken var faktisk rigtig sjov - synd du ikke har lært engelsk.

Det går rigtig godt for tiden, hvad?

Til din orientering kan jeg informere om, at Kevin har en
studentereksamen med engelsk på højt niveau, karakteren 11 både
mundtligt og skriftligt..... mon ikke du skal lede efter andre grunde
end dårligt engelskkundskab hos Kevin, hvis du absolut ikke vil
anerkende hans berettede irettesættelse?

Hilsen,

Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Pluto Neptune Uranus Saturn Jupiter Mars Earth Venus Mercury Sun
. o o o O . . . . /\