Service under Win2000
Fra : PBN

Dato : 31-08-01 10:11

Hej

Jeg har lavet en serviceapp. via TServiceApplication i D5, som installerer
og kører helt fint....
og jeg kender godt ordsproget "if it ain't broken don't fix it", men nu er
det jo sådan at jeg gerne vil bruge den samme service .exe fil, til at
installere flere kørende services med forskellige navne (altså på baggrund
af den ene exe fil).

Jeg har lavet en ekstra parameter på min service, hvor jeg kan angive
navnet, som så bliver ændret i BeforeInstall event.
Jeg sætter DisplayName + Name til det valgte navn.

Når jeg så installerer min service er alt ok og navnene er ændret korrekt.
Prøver jeg så at starte min service får jeg fejlen
"error 1053; The service did not respond to the start or control request in
a timely fashion"

Er der nogen der kan forklare hvorfor ændring af navnet giver denne fejl?

tak
Per