Hvad skyldes en error type 11 ?
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 31-08-01 10:14

Hejsa.

Da min TechTool Pro tjekkede maskineriet af før nedlukning, skete dette:

"Techtool Protection" error type 11 -dette selvfølgelig ledsaget af en
bombe!

Hvad skyldes dette?

Gunnar

Fra : Peter Perlsø

Dato : 31-08-01 11:38

in article B7B521E5.B4FB%funkpost@mac.com, Gunnar Kristiansen at
funkpost@mac.com wrote on 31/08/01 11:13:

> [...]
>
> Da min TechTool Pro tjekkede maskineriet af før nedlukning, skete dette:
>
> "Techtool Protection" error type 11 -dette selvfølgelig ledsaget af en

Type 11 plagede mange Mac'er i fordums tider, men den skulle ifølge Apple
være afskaffet fra system 7.6.1 af.

At du får den kan kun forklares med at mac'en går i panik i et forsøg på at
forklare hvad der gik galt. Kort sagt - fejl i Techtool!

Hvilken Techtool og Mac OS er det iøvrigt?

venligst , Peter Perlsø - tlf: 51 92 39 81

http://titancity.dk/ - den danske Mac-portal.

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 31-08-01 11:47

> Hvilken Techtool og Mac OS er det iøvrigt?

Det MacOS 9.2.1 IE og Techtool Pro 3.0.1

Fra : Peter Perlsø

Dato : 31-08-01 12:37

in article B7B537CA.B63C%funkpost@mac.com, Gunnar Kristiansen at
funkpost@mac.com wrote on 31/08/01 12:47:

> Det MacOS 9.2.1 IE og Techtool Pro 3.0.1

Er Techntool Pro ikke ude i 3.0.2?

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-01 23:05

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> in article B7B537CA.B63C%funkpost@mac.com, Gunnar Kristiansen at

> Er Techntool Pro ikke ude i 3.0.2?

Min er 3.0.4. Den angives at undetstøtte 9.1 for maskiner frem
til foråret 2001.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster