Liste over telefonnummer-extensions
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 31-08-01 09:35

Hvor finder jeg en liste over alle verdens lande og deres tilhørende lande-
extension ? Jeg kunne forestille mig, at det var standardiseret som
landekoderne (og i den forbindelse ccTLD) ... men jeg kan ikke finde det
nogen steder.

Kan I hjælpe mig ?

--
I wrote to George W. Bush - see why at
http://stocholm.dk/emailgeorgewbush.asp

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 31-08-01 19:10

På ftp://globaltel.dk/pub/doc/719E.doc ligger følgende liste fra ITU:
"DIALLING PROCEDURES (INTERNATIONAL PREFIX, NATIONAL (TRUNK) PREFIX AND
NATIONAL (SIGNIFICANT) NUMBER) (IN ACCORDANCE WITH ITU-T RECOMMENDATION
E.164 (05/97))"

Det er muligtvis det du søger

Mvh
Thomas

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-09-01 15:07

Thomas-Jensen wrote in news:9mojua$1it8$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> "DIALLING PROCEDURES (INTERNATIONAL PREFIX, NATIONAL (TRUNK) PREFIX AND
> NATIONAL (SIGNIFICANT) NUMBER) (IN ACCORDANCE WITH ITU-T RECOMMENDATION

Det er lige præcis det jeg søger ... og tak skal du have.

Det oprindelige dokument fandt jeg på

<http://www.itu.int/rec/recommendation.asp?type=items&lang=e&parent=T-REC-
E.164-199705-I>

--
Do you also think surveillance has gone too far ?
http://www.salon.com/comics/tomo/2001/07/09/tomo/index.html

- Jesper Stocholm - http://Stocholm.dk