Jave Hjælp
Fra : 2-MUCH

Dato : 31-08-01 08:23

Hej Allesammen !

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kunne hjælpe mig.

Først koden:

<script language="JavaScript">

var howLong = 278000;

t = null;
function closeMe(){
t = setTimeout("self.close()",howLong);
}

//-->
</script>

Dette er en kode til at lukke sin html side med automatisk. men men men
men...........

Den er ikke særlig smart fordi at når de 278 sekunder er gået og den skal
lukke, så kommer der et
lille vindu hvor der står ( Vil du lukke vinduet ? ) hvad er så ideen med
self close ?

Kan man ikke få den til at lukke uden at man skal bekræfte det ?

I netscape navigator lukker denne koden uden at man skal bekræfte det. men
der er nogle andre ting som jeg skal bruge
i denne her htnl side som ikke virker i Netscape Navigator.

Hjælp hjælp hjælp
Mange hilsner Leif
2-much@esenet.dk
www.2-much.esenet.dk
tlf : 75 46 80 88

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 31-08-01 08:45

"2-MUCH" <2-MUCH@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allesammen !
>
> Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kunne hjælpe mig.
>
> Først koden:
>
> <script language="JavaScript">

Hov, dette er en JAVA gruppe ikke javascript gruppe.

Du får bedre hjælp i dk.edb.internet.webdesign.clientside gruppen

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Brian Matzon

Dato : 31-08-01 08:44

"2-MUCH" <2-MUCH@esenet.dk> wrote in message news:3b8f39b7$0$233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Allesammen !
>
> Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kunne hjælpe mig.

> [...]
<SNIP>
Da du kan programmere, ved du også godt hvad dette betyder:
Java != Javascript

Forkerte gruppe...

/Brian Matzon

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 31-08-01 09:29

On Fri, 31 Aug 2001 09:23:16 +0200, "2-MUCH" <2-MUCH@esenet.dk> wrote:

>Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kunne hjælpe mig.
<snip>
><script language="JavaScript">

JavaScript har intet med Java at gøre.
Spørgsmål om JavaScript hører til i

>Kan man ikke få den til at lukke uden at man skal bekræfte det ?

Nej, ikke med mindre det er et vindue du "selv" har åbnet via.
JavaScript på din side.

FUT: dk.edb.internet.webdesign.clientside
--
Best Regards / Med Venlig Hilsen,
Guideix Martin Mouritzen Phone +45 43270524