Stjålet MC - Aabenraa
Fra : Buck

Dato : 31-08-01 07:48

Efterlyses:
Honda CB 550 F1 årg. 1975
Gul (RAL 1028 mercedes gul) med sorte staferinger/flammer på tanken.
Alt er gult. Skærme, Lygter, Blinklys, Tank, sidedækser m.m.

Stålet fra kollegiet på skolevænget (bag handelsskolen) i Aabenraa natten
mellem torsdag d. 30. og fredag d. 31. august.

Har Givi Topboks monteret.

Nummer plade EJ 15 031

Der står 10 kasser bajere til ham der finder den til mig.

/Buck
tidligere CB550 ejer..

Fra : Lars Rytter

Dato : 31-08-01 08:15

In article <3b8f3378$0$234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Buck" <buck@ehj.dk> wrote:

> [...]
>
> Stålet fra kollegiet på skolevænget (bag handelsskolen) i Aabenraa natten
> mellem torsdag d. 30. og fredag d. 31. august.

Har du - eller en anden - et billede af en CB 550 F1? Så kan jeg bedre
holde øje med den her i Sønderborg og på Sydals.

--
Lars
CB 450 S

Fra : iMok

Dato : 31-08-01 17:02

Hej alle! Lars skrev:

> [...]
| |
| |

|Har du - eller en anden - et billede af en CB 550 F1? Så kan jeg bedre
|holde øje med den her i Sønderborg og på Sydals.

Øvøvøv! -medfølelse til Buck.

Jeg fandt en tysk fra 76. Er det sådan en? Den ligner vist de andre
CB'ere, bortset fra at den har en cb400f lignende udstødning. Smidt i
dk.binaer.motor.

-imko

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 15:43

Buck <buck@ehj.dk> skrev i en
> [...]
natten
> mellem torsdag d. 30. og fredag d. 31. august.

Den ligger ude i skoven med tom tank, efterladt efter at ØV'ert-knægtene
er blevet færdig med at more sig !?

--
Armand.

Fra : iMok

Dato : 31-08-01 17:52

Hej alle! Armand skrev:

|Den ligger ude i skoven med tom tank, efterladt efter at ØV'ert-knægtene
|er blevet færdig med at more sig !?

Ja det virker sådan. Så er der da lidt håb for at han finder den i
nogenlunde stand. Men det er da bare for træls at få stjålet sin cykel
når man studerer. Især når folketinget i sin uendelige visdom har
besluttet sig for at gøre mc-kørsel til en luksus-ting.

-imko
(selv på jagt efter en SU-cykel)

Fra : Buck

Dato : 02-09-01 06:47

nu fik jeg et billede scannet ind, og leder blot efter et sted på intenettet
at ligge det...

/Buck
mc-løs

Fra : Buck

Dato : 02-09-01 07:26

Så ligger der et billede på http://gwh.dk/cb550/

billedet er taget under renoveringen, men den skulle da være til at kende
med den lakering...

/Buck
fodgænger med længsel

Fra : Buck

Dato : 04-09-01 07:19

så blev min motorcykel alligevel fundet igen.
i en baggård kun 500 meter fra hvor de stjal den.
Topboks og cykelcomputer manglede.
Forskærm er bøjet, men ellers er den hel endnu!
Det var ikke lykkes dem at starte den, for til alt held har
min mc aldrig kunne starte på kick-starteren når den er kold.
Så nu er jeg en glad mand igen

Tak for hjælpen - vi ses derude.

/Buck
CB5550F1 ´75 back on the road...