Video i PowerPoint
Fra : John Sørensen

Dato : 31-08-01 06:52

Halløjsa.
Jeg har prøvet at overspille en videosekvens til både avi og mpg filer og
det er ok begge vises uden problemer i mediaplayeren, men jeg kan ikke
indsætte dem som film i PowerPoint (2000). Startbilledet kommer frem - hvis
jeg klikker på det for at starte filmen sker der intet. Filmsekvenserne
fylder 80 - 100 mb..Maskinen: 700 mhz 256 mb ram.
hilsen JohnS

Fra : pre

Dato : 31-08-01 22:03

Det kommer vel an på hvordan du har stillet animationen (Order & Timing,
Effects, Chart Effects). Windows akcepterer næppe Mpg-filer og QT er i
vanskeligheder pt. p. gr.af ie6. *.avi er OK, men var det ikke en ide at
bruge nogle af videoerne fra ClipGalry for at få rutinen på plads.
mh
pre