HJÆLP HJÆLP SE MIG
Fra : Jeppe Fugl

Dato : 30-08-01 22:52

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle fede mc videoer ( bl.a. ham
der kører rundt om paris).

PLEASE

JF

Fra : Jeppe Fugl

Dato : 30-08-01 23:17

"Jeppe Fugl" <vindjeppe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle fede mc videoer ( bl.a. ham
> der kører rundt om paris).
>
> PLEASE
>
> JF

Bare glem det |

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 15:36

> "Jeppe Fugl" <vindjeppe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Bare glem det |

Een time, er sgu'tte en særlig høj tålmodigheds-rate!
Nyhedsgrupper er ikke et serviceorgan, hvor man kan forvente en given
svartid endsige overhovedet at blive svaret

Fandt du det selv i løbet af de nu to timer der gik - Siden du skriver
"Glem det"?
Prøv at find "las vegas extremes" på en søgerobot!

--
Armand.

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 31-08-01 21:26

> Fandt du det selv i løbet af de nu to timer der gik - Siden du skriver
> "Glem det"?

Mon ikke han bare kiggede et par indlæg nede?
Anders