Mosten Race Day - Hvor fa'en er det nu lig~
Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-08-01 20:56

Hej

Jeg vil jo til Mosten raceday, men hvor er det nu lige træfpladsen befinder
sig? Jeg har rodet mosten-mc's hjemmeside igennem, men jeg kan ikke lige
finde en adresse :-/
Såeh, hvis der lige er en der vil give et hint, så ville det nok være en
god ting

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-08-01 22:27

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> finde en adresse :-/
> Såeh, hvis der lige er en der vil give et hint, så ville det nok være en

Op til Randers. Den hedder vistnok rute 46. Ved Mercedes kører du lige over mod
Assentoft, videre mod Allingåbro. Hvis du da kommer fra syd. Jeg plejer at være
der, men kommer ikke denne gang. Der var for mange gæster sidst, så dem der
plejer at være der kunne bare få en plads på en forblæst mark. Så indtil videre
bliver vi væk. Men måske til englændertræffet er vi der igen.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 31-08-01 07:54

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote:

>Jeg vil jo til Mosten raceday, men hvor er det nu lige træfpladsen befinder
>sig?

Man tager sit vejkort og finder Randers. 20Km til øst ligger
Allingåbro. Derfra skal man dreje mod nord i retning af Ørsted og
holde udkig efter skiltene
Det hele foregår i området omkring Bode, Hollandsbjerg og Grund Fjord.

--
..: Kåre Nejmann :.
Suzuki GSX250 '81

Fra : Søren L Hansen

Dato : 02-09-01 20:31

"Kåre Nejmann" <post@kan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Eller taster dette waypoint ind i GPSen.
578856
6260081
Jeg tog den lige med for sjov.

Søren

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-08-01 08:03

Hvis du havde kigget på vores hjemmeside ville du have set at de bor på
Bode Engevej 15
8950 Ørsted

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-08-01 18:33

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du havde kigget på vores hjemmeside ville du have set at de bor på
> Bode Engevej 15
> 8950 Ørsted

Hvad kan vi forvente at se, sammenlignet med
de arrangementer, der afholdes på Vandel
mht. klasser mv ????