Quicktime problem og diverse spørgsmål
Fra : Morten Stjernholm

Dato : 30-08-01 21:42

Jeg har bøvl med min Quicktimesoftware.

Når jeg åbner en mpeg fil af den ene eller anden art ved at dobbeltklikke på
den - åbnes et vindue og der sker en convertering af filen....

Resultatet er typisk et untitled quicktime player hvor jeg kun kan høre
audioen og der er intet billede.

Hvis jeg tager den samme fil og dropper den på det åbne quicktime program så
kører det perfekt !

Forklar lige det ??

Jeg har prøvet at geninstallere quicktime uden ændrig I problemet.

Hva faaaaaen sker der?

Nogen gode ideer ?

Hvor gemmes iøvrigt de forskellilge codecs til quicktime ? Er der nogen der
ved det?

Og hvad med alle hjælpefilerne til Apple help center hvor ligger de?

Med Venlig Hilsen

Morten Stjernholm

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-08-01 23:32

In article <B7B471CD.3269%stjernholm@stjernholm-media.dk>,
Morten Stjernholm <stjernholm@stjernholm-media.dk> wrote:

> Hva faaaaaen sker der?

Hvor mange versioner af QuickTime Player har du liggende?

> Og hvad med alle hjælpefilerne til Apple help center hvor ligger de?

Systemmappe/Hjælp.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk