Riven i dk?
Fra : Anders

Dato : 30-08-01 20:43

Hej

Er der nogen, som ved hvor jeg kan få fat på Riven III, helst collector
edition her i dk nu?

Fra : David Blangstrup

Dato : 31-08-01 20:50

In article <B7B463E9.A1CB%ajkmine@boxershortsmac.com>, Anders
<ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Hej
>
> Er der nogen, som ved hvor jeg kan få fat på Riven III, helst collector
> edition her i dk nu?

Jeg er lidt MYSTificeret. Er der ikke kun en udgave af RIVEN?
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Anders

Dato : 01-09-01 08:05

David Blangstrup skrev:

> Jeg er lidt MYSTificeret. Er der ikke kun en udgave af RIVEN?
> - David

My bad Jeg mente Myst III (Exile?). Jeg kunne ikke finde det i
Officeline i går. Købte i stedet 4*4 Evolution til 199,-, men vil stadig
gerne høre, hvis der er nogen som har fundet Myst.

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 01-09-01 21:24

On 01/09/01 9:04, in article B7B65520.A628%ajkmine@boxershortsmac.com,

> My bad Jeg mente Myst III (Exile?). Jeg kunne ikke finde det i
> Officeline i går. Købte i stedet 4*4 Evolution til 199,-, men vil stadig
> gerne høre, hvis der er nogen som har fundet Myst.

Så vidt jeg er orienteret, er Myst III Exile en kasse med 4 CD'er, som er
hybride - så det er vel bare at besøge den nærmeste PC-spil butik.

Hilsen Jens.

Fra : Steen Villumsen

Dato : 02-09-01 12:57

Hej,

så vidt jeg ved, så kommer Exile: Special Edition ikke i Europa før
senere på måneden. Hvis din tålmodighed ikke rækker til det, så kan du
få den fra amazon.com - her fik jeg min fra.

/Steen

PS: Du kan roligt begynde at glæde dig...