Godt svar
Fra : Finn

Dato : 30-08-01 20:10

Eksempel på svar når en deltager poster et spørgsmål i en forkert
nyhedsgruppe.
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel

Subject: blå hvidløg
hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men? Leveret af:
http://www.kandu.dk/ "Vejen til en hurtig løsning"
Brug mere WD40 Søren
Du skal bruge rødløg - de bliver ikke blå men derimod grønne - og grønt er
godt for øjnene - og når dine øjne så er i orden igen, så vil du opdage, at
du har sendt dit indlæg til dk.fritid.motorcykel og ikke til dk.syltede.løg
Bo, VF1000F
*ROFLPMP* ('Rolling on floor laughing - pissing my pants...')
Prøv at tømme svømmehusene. De er garanteret fyldt med vand og andet skidt.
Hvis det ikke er tilfældet, så monter en scottoiler - det løser med
sikkerhed dit problem. *fnis* Mikkel #54
Jeg ville nok personligt få skiftet de lejer inden det går helt galt, men
tag dog løgene med ned til din pusher ! du har dog ikke fortalt om det er
yamaha eller Honda løg ! det ville være lidt nemmere hvis du gav lidt mere
info om løgene. Mvh Morten **som kun får blå løg hvis der sidder en bag
på med 100 kg, så man bliver presset frem i tanken )**
... få dog passageren til at holde fast bagpå istedet for at klemme
dine løg -jens "Me no internet, only janitor, me just wax floors."
Det kan jo være at det er meningen - snupper lige en sav og saver det
bageste af sædet af Mvh Jan Petresen
hehe
Brug en større hammer, det plejer et hjælpe på det meste......
Thore Jensen
Jeg synes du skal tage kontakt til din arbejdsgiver...jeg er sikker på at
han vil være lydhør over for dit problem, hej.......
Per P.
Pas på, kære Boy-toy Armand.
Hvordan beregner man afgiften ?
Told og Skat vidste det ikke. (jeg har ringet og spurgt)
Er der nogler af jer der ved det ?
Er det noget med kilopris divideret med salgsdato eller hur..
CN CX500C
Jeg synes at det lyder vildt og ret flot med syltede blå hvidløg. Hvorfor
skal det altid være så naturligt ?
Det er det samme med alle jer amatører: Du ødelægger dem hvis du bruger en
svensknøgle, KØB SÅ DE FASTNØGLER!
/uffe gsf600
Brug mellemgas ved gearskift, det hjælper. JR
Blå hvidløg på en motorcykel? Nu er jeg sq forvirret........
Jeg tror helt bestemt at du skal skubbe chokeren lidt ind, det plejer
ihvertfald at hjælpe. Jeg gør det selv.

Finn Autzen

Fra : Peter J

Dato : 30-08-01 20:49

Finn <autzen@post10.tele.dk> skrev i en
> Eksempel på svar når en deltager poster et spørgsmål i en forkert
> nyhedsgruppe.
> Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
>
> Subject: blå hvidløg

SNIP

Men det er jo vældigt underholdende.

Peter - ROFLPMP 'Rolling on floor laughing - pissing my pants...' ja det var
godt nok tæt ved.
GSX 400 F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-08-01 20:28

Finn skrev:

> [...]
> godt for øjnene - og når dine øjne så er i orden igen, så vil du opdage,
> at du har sendt dit indlæg til dk.fritid.motorcykel og ikke til

*GRILL*

> [...]

> yamaha eller Honda løg ! det ville være lidt nemmere hvis du gav lidt mere

*GRILL*

> Mvh Morten **som kun får blå løg hvis der sidder en bag
> på med 100 kg, så man bliver presset frem i tanken )**

*ROTFLMAO*

> [...]
> dine løg -jens "Me no internet, only janitor, me just wax floors."
> Det kan jo være at det er meningen - snupper lige en sav og saver det

True

> hehe
> Brug en større hammer, det plejer et hjælpe på det meste......
> Thore Jensen

*GRILL*

> Jeg synes du skal tage kontakt til din arbejdsgiver...jeg er sikker på at
> han vil være lydhør over for dit problem, hej.......
> Per P.

*GRILL*

> Pas på, kære Boy-toy Armand.

*GRILL*

> [...]
> Er der nogler af jer der ved det ?
> Er det noget med kilopris divideret med salgsdato eller hur..

*GRILL*

> [...]
> skal det altid være så naturligt ?
> Det er det samme med alle jer amatører: Du ødelægger dem hvis du bruger en

*GRILL*

> [...]
> Blå hvidløg på en motorcykel? Nu er jeg sq forvirret........
> Jeg tror helt bestemt at du skal skubbe chokeren lidt ind, det plejer

*GRILL*

--
mvh Jes Vestervang - som skal til Mosten Race Day imorgen, nogen andre
herfra?

Fra : RasmusZX9R

Dato : 31-08-01 06:38

> mvh Jes Vestervang - som skal til Mosten Race Day imorgen, nogen
andre
> herfra?
> gsxr250 - mørkeblåmetallic, hvide fælge og dfm-skilt

Jep!!
Iíl be there!
Rasmus ZX9R-C (blå med koksgrå fælge og bundkåbe)

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren L Hansen

Dato : 31-08-01 09:10

RasmusZX9R <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in article
<QlFj7.21363$3q.732328@news010.worldonline.dk>...
> andre
>
> Jep!!
> Iíl be there!
> Rasmus ZX9R-C (blå med koksgrå fælge og bundkåbe)

osse mig osse mig, jeg vil osse mæ... det er mig med den sorte læderjakke,
og bourgognefarvet telt med brændmærker fra et varmt forrør. Og min superbe
Triumph Thunderbird!
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 15:19

Søren L Hansen <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en
> [...]
> <QlFj7.21363$3q.732328@news010.worldonline.dk>...
> osse mig osse mig, jeg vil osse mæ... det er mig med den sorte

Spild af tid når der samtidig er RR-DM med fri adgang på Ring Djursland
(og forøvrigt større deltagelse af D.F.M.'ere!)

--
Armand.

Fra : Ken_T

Dato : 31-08-01 16:29

> Spild af tid når der samtidig er RR-DM med fri adgang på Ring Djursland
> (og forøvrigt større deltagelse af D.F.M.'ere!)

Er det kun om lørdagen ?
Hvad med et program??

--
Venligst
Kenneth

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 19:58

Ken_T <ken_t@cool.dk> skrev i en news:9moaf7$136i$1@news.cybercity.dk...
> Er det kun om lørdagen ?
> Hvad med et program??

Fra lørdag morgen til søndag eftermiddag!

At der er fri adgang indebærer at der ikke er programmer og slige
publikums-ting; men der er et tidsskema at få ved indskrivningen, hvor
der også vil være tidtagningslister for alle klasserne (listning af alle
deltageres navne og #, samt deres placering på startgrid'en!) efter
tidtagningen lørdag eftermiddag!

--
Armand.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 03-09-01 08:52

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
<9mo95q$110d$5@news.cybercity.dk>...
> læderjakke,
>

> Spild af tid når der samtidig er RR-DM med fri adgang på Ring Djursland
> (og forøvrigt større deltagelse af D.F.M.'ere!)

Jaja undskyld mig, men jeg vælger nu ikke weekend beskæftigelse efter
antallet af d.f.m-nørder, og ellers er der heller ikke mange lighedspunkter
mellem de to arrangementer

Fra : Armand

Dato : 03-09-01 15:55

> [...]
> antallet af d.f.m-nørder, og ellers er der heller ikke mange
> lighedspunkter mellem de to arrangementer

En RR-weekend med fri adgang til såvel bane som ryttergård/kører-lejr,
er skam ellers ikke så kedelig endda!
Og Karsten Olesen lyder da til at kunne have nydt entreens størrelse
specielt.

Men vedkendt: Der er ikke det samme gang i den med øltelt og
forplejning, som under Mostens Arrangement, såvel som RR på
Jyllands-ringen (som også koster en formue at komme ind til!)

--
Armand.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 31-08-01 06:06

"Finn" <autzen@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Eksempel på svar når en deltager poster et spørgsmål i en forkert
> nyhedsgruppe.
> Newsgroups: dk.fritid.motorcykel

Jeg synes det er udtryk for en sund stemning i gruppen modsat hvad man ser
andre steder, hvor personen var blevet flamet herfra og til ......

Thore Jensen
RF600R

Fra : Landbrugsrådgivning ~

Dato : 31-08-01 07:59

> Jeg synes det er udtryk for en sund stemning i gruppen modsat hvad man ser
> andre steder, hvor personen var blevet flamet herfra og til ......
>
> Thore Jensen
> RF600R

Netop - - Det var også derfor jeg samlede svarene
sammen og lagde dem ud i gruppen igen
Jeg grinede meget da jeg læste svarene.

Mvh. Finn