Pære-skift på en Guzzi LM 1
Fra : Morten Harding

Dato : 30-08-01 19:58

Så gik forlygte pæren, men hvordan i h.... får jeg den skiftet.
Er det virk'li nødvendigt at fjerne kåben for at komme til?

Er der nogen derude der har prøvet det før! (mon ikke... det er sket for
andre)

Mvh

Morten Harding

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 15:13

Morten Harding <Morten@Harding.dk> skrev i en
> Så gik forlygte pæren, men hvordan i h.... får jeg den skiftet.
> Er det virk'li nødvendigt at fjerne kåben for at komme til?

Hvis det sølle stykke plastik der sidder omkring lygten på en LM I, er
en alvorlig hindring for dig, så skal du nok holde dig til kun at skifte
pærer

--
Armand.
(Hvis tidligere GPZ 900 R, fordrede afmontering af hele kåben for at

Fra : Morten Harding

Dato : 31-08-01 18:03

Go' sammenligning,
Ventiler vs. forlygte pære.......................

Fra : Morten Harding

Dato : 31-08-01 18:06

PS: Jeg glemte at sige tak for "hjælpen"