tune en fz 50
Fra : Hammer

Dato : 30-08-01 19:08

hvad kan jeg gøre ved en suzuki fz 50 for at få den til at køre lidt
hurtigere

Fra : Gundersen

Dato : 30-08-01 19:59

Hej

Er den lovlig?

Smid en 45mm cylinder på den, samt en 16mm studs, og en 62,5 dysse!

Så rykker den! =) (50-55km/t med et rimelig godt optræk!)
Man kan ikke få den over 55-60stykker uden en 45mm P6 cylinder!
Man kan kun få en 45mm P3 cylinder i dag mener jeg! De andre bliver ikke
lavet mere!

Man kan købe tunet hos protuna.dk

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Aprilia RS125 @ Uden plader

Fra : Brian N. Andersen

Dato : 31-08-01 17:33

Hej

Gundersen wrote:
> [...]
> Man kan ikke få den over 55-60stykker uden en 45mm P6 cylinder!
> Man kan kun få en 45mm P3 cylinder i dag mener jeg! De andre bliver >ikke

Man kan få en 45 mm. alu cylinder med 8 skylle kanaler, så det passer ik' at
de ikke bliver lavet mere.... Kan købes hos Polini !!!

> Man kan købe tunet hos protuna.dk
>
> Mvh Emil

En af mine bekende har 41 mm. P3, 16 mm studs, lovlig karburator (13 mm)
ulovlig udst. og den går jevnt 55-60, så jeg tror ment at men kan få den
over de 60 km/t som Gundersen skriver !!

/Brian
Ps. Har også lige købt en Fz 50 og er i gang med at sætte den i stand !!!

Fra : Hammer

Dato : 02-09-01 17:26

ja det har jeg tror du den kan holde til det i længden?

Fra : RpR

Dato : 02-09-01 19:08

> Man kan få en 45 mm. alu cylinder med 8 skylle kanaler, så det passer ik'
at
> de ikke bliver lavet mere.... Kan købes hos Polini !!!

Polini laver ikke cylindre til FZ 50, så den skal du længere ud på landet
med.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : LaLLe

Dato : 02-09-01 19:25

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> at
>
> Polini laver ikke cylindre til FZ 50, så den skal du længere ud på landet
> med.
de laver til piaggio caio så det skulle ikke undre mig om de også lavede til
fz

LaLLe

Fra : RpR

Dato : 02-09-01 23:32

Så find du en FZ'er i kataloget: www.polini.com =)

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 03-09-01 14:01

Moto-line tilbød mig en polini cylinder sidst jeg skulle købe! Til min
fz'er!

Mvh

Christian

Fra : RpR

Dato : 03-09-01 15:22

> Moto-line tilbød mig en polini cylinder sidst jeg skulle købe! Til min
> fz'er!

Har aldrig været en Polini cylinder, så havde den været at finde i deres
produktkatalog på siden.
Men Motoline laver da selv en række gode cylindre til de fleste knallert.