DMCNs produktanmeldelser opdateret
Fra : Thomas Makro

Dato : 30-08-01 18:54

Så har jeg opdateret DMCNs produktanmeldelser med endnu en anmeldelse.

Denne gang en hjelm-anmeldelse.
Som man kan se, har det indtil nu primært været hjelme der anmeldes.
Det er der heller ikke noget at sige til, for den ultimative hjelm er
ikke opfundet, hvorfor anmeldelser af markedets hjelme er nødvendige.

Som man kan se på www.dmcn.dk - produkter er der nu opnået mindst tre
anmeldelser på to af de tre forskellige hjelme, hvilket medfører at
gennemsnits-karakteren nu for alvor kan bruges af hjelm-købere.

Lad endelig anmeldelserne komme!
Jeg får dem online i løbet af et par dage. Indtil nu har ingen
anmeldelse fået lov at samle støv i over en uge.

--
M.v.h.
Thomas Makro